piątek, 14 września 2012

Historia - jak zaczęłam zbierać lps.

Hej! Dziś podzielę się z wami historią która opowiada jak zaczęłam zbierać lps , myślicie że jak zwykle krótka nocia  prawda ? O nie mylicie się , ta historia jest dość długa O.o
No więc zaczęło się gdy postanowiłam zbierać figurki zwierzątek . Kupywałam sobie pieski i kotki z takich pudełeczek miałam ich coraz więcej ... no i w końcu napotkałam inne figurki piesków  i zaczęłam je zbierać. Pewnego dnia pojechałam z rodzicami do galerii i rozglądam się za tymi pieskami i ich nie było i wtedy spotkałam lps na początku nie chciałam sobie kupić lps'ka ale wkońcu kupiłam dwa xD
To są te dwa petki (od lewej ) Kitty i Bańka. Bańka była pierwsza bo ją pierwszą otworzyłam :D Gdy wróciłam do domu postanowiłam zrobić im domki mieszkały razem z tamtymi figurkami . Po jakimś czasie dostałam kolejne lps ... Z czasem petshopów było więcej i więcej aż wkońcu postanowiłam zrobić im miasto Pet - york . Miasto do tej pory jest inne niż wcześniej . Wcześniej domki były jakby to powiedzieć ...
NUDNE!!! Tak więc wtedy większość rzeczy robiłam z plasteliny.Pózniej znalazłam mój stary domek dla lalek umyłam go zrobiłam meble ( nie z plasteliny xD).Jeszcze zaczęłam robić im ubranka.
Dobra to chyba tyle z tej historii  no ale dłuższa nocia niż zazwyczaj xD to kończę pa pa piszcie komcie !!

5 komentarzy:

  1. Słodkie masz te pierwsze LPS-ki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post. Bardzo ciekawa historia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam http://only-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa historia, moja jest jeszcze bardziej zawiła XDD.
    NN u mnie -skomentujesz? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak krótka notka ale to nic! Faaajna jest!

    OdpowiedzUsuń