wtorek, 6 sierpnia 2013

Urki . Tym razem moje xD

Hello !

Tak w tej notce miałam dodać wasze dyplomiki , ale tą notkę chcę poświęcić na zrealizowanie tematu , lecz w następnej notce obiecuje dodać wasze dyplomiki , a i jeszcze jedno nie dostałam jeszcze żadnej pracy na mój konkurs , tak więc przekładam termin i prace teraz wysyłacie do 18.08 do godziny 18:00 ( Prawie same ósemki xD ) Wracając do tematu , tak dziś jest dzień moich urodzin , czyli 6 sierpnia ^^ Z okazji tych urków może pojadę z rodzicami nad zalew *_* Tak szczerze nie umiem pływać ;/ ale mój tata mnie nauczy i mam nadzieję , że pod czas nauki pływania się nie utopie xD Więc trzymajcie za mnie kciuki xD Pojeżdżę sobie na rowerze wodnym i może na kajaku ^^ Pogram sobie w siatę siostrą :D Rany jak ja koffam siatę ^^ Tak więc notka krótka , za co przepraszam , bo wiem , że takie notki są tak jakby u mnie rutyną xD Nie będę już przedłużać ...

~ Bay ;D


6 komentarzy:

  1. Sto lat! Wszystkiego naj , naj i , żebyś się nie utopiła XD Fajnie , że przełożyłaś termin, bo mam tyle roboty , że myślałam , że będę zmuszona zrezygnować XD


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam! Masz mi się nie utopić, bo kto będzie pisał takiego fajnego bloga o LPS? No właśnie, ja też nie wiem ^^
    ----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com <- nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  3. Stooo laaat . Dobrze ,że termin przełożony , bo maaam tyle praacy .

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę za późno na życzenia ale i tak... STOOOOO TYSIĘCY MILIARDÓW LAT XD!!!

    Wpadnij do mnie na przewietrzenie bloga moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat ^ ^ . Super ten twój blog, bd wpadać c; ja także zbieram petshopy i tutaj masz ogłoszenia osoby od której kupuję, serio opłacalne ;) http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Sz2N/

    ~mishunish

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie, też nie umiem pływać. Nie masz się co wstydzić.

    OdpowiedzUsuń