czwartek, 4 kwietnia 2013

Wiosna idzie wielkimi krokami :D Lub nie xD + Życzenia

Hejo !
Jak już wiecie zmieniłam wygląd bloga ^^ jak ja to uwielbiam robić xDD Rybunie są teraz zielone , na nagłówku jest zdjęcie z tamtego roku i na nim jest moja ffoczusia xD Nareszcie wiosna się zbliża :D Z tej oto okazji przygotowałam mini sesje :)


Papuska xD


Heh wygląda jak by o coś prosiła :D


Papuga poleciała by poszukać oznak wiosny ... Pomyślała , że usiądzie na krzaku i ich poszuka oraz przy okazji się prześpi xDD


Adelle musiała wkroczyć do akcji bo papuga zasnęła xD


Wiadomo motyle pomyślały , że nikt nie znajdzie tych oznak wiosny więc musiały zrobić to same ...

A teraz kilka zdjęć których zrobiłam rok temu ;D













O rany nie wiedziałam , że zrobiłam tyle zdjęć o.O Dobra spoko , spoko powoli dojdziemy do porozumienia  xD A poza tym mam jeszcze więcej zdjęć xDD Zrobiłabym teraz więcej zdjęć gdybym tylko mogła ale padał śnieg -.-"  Znowu się spóźniłam z życzeniami ... Mam refleks nie ? xD 

Życzenia Wielkanocne

A więc życze wam wszyyystkiego co najlepsze , by wasze blogi ( jęśli je macie ;D ) stawały się coraz popularniejsze :) 

I jeszcze chce wam podziękować za aż 13 komentarzy i dziękuje , że podoba wam się mój blog jestem bardzo z tego powodu szczęśliwa i te komentarze mnie mobilizują do napisania noci :D Jeszcze raz dziękuje :) Dawno nie pisałam gdzieś miesiąc temu xDD dlatego też wymyśliłam że zrobie rozkład noci kiedy je będę ( a przynajmniej się postaram ) pisać . 

Pa !










10 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :3 Spóźnionej wesołej Wielkanocy XD
    Hmm, mam tą żyrafkę i pudla z saszetek :D Żyrafka to Lorette (Lorrie), pudel to moja znienawidzona Cynthia XD

    Ja już kcem wiosnę :<
    ---
    Zapraszam do siebie :3 family-lps

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie pisałaś. Ty masz zielono koło domu?! Zazdroszczę! ;) Fajne zdjęcia.
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne zdjęcie, ja też chcę wiosnę *-*
    Zapraszam do mnie - komentarz mile widziany ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja! Na razie pory roku się pomieszały, ale może kiedyś znowu ustawią się po kolei :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowa nocia wreszczie nocia tyle czekałam , żeby sobie poczytać i pooglądać . Bardzo fajna sesja (to mało powiedziane ) jest odjazdowa . Wesołego jajka spóżnionego co prawda . ; *

    Pozdrowionka : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Dziękuję ci bardzo za komentarz na blogu. Odwiedzaj go często, bo już w niedzielę ukarze się nowy post, na blogu: http://lpsemilusiusii.bloog.pl/. Serdeczne pozdrowienia od: ~ "Emilusiusi". PS: Super fajne focie. Sama będę robić takie na moim blogu, kiedy dowiem się "jak"? Przy okazji świetna jest ta aplikacja na twoim blogu - "Rybcie :D". Sama bym chciała taką mieć.
    Papatki! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super notka :) Te zdjęcia wprawiają mnie w ME GUSTA XD


    April LPS :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia, szczególnie mi się podobają te z papużką :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Supcio!!! Zdjęcie 12 i 8 są wg mnie szczególnie ładne, a zdjęcie 10 - mam tą fretkę xD
    Super notka i w ogóle super blog. xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajowa notka poprostu czadowa lubię (uwielbiam) twojego bloga .
    A zdjęcia poprostu przeszłaś samą siebie . ; )


    Pozdrawia Fanka .

    OdpowiedzUsuń