czwartek, 11 kwietnia 2013

Konkurs :D

Siemka ;*

Spoko pewnie pomyśleliście , że oszalałam xD Choć to u mnie normalka xDD Tak urządzam konkurs , pomyślałam , że zaryzykuje :) Zasady konkursu są proste wybieracie jakiegokolwiek lps z http://nicole-mysite.blogspot.com/ i przerabiacie go xD W jakim programie chcecie możecie mu dorysować ubranie itp .  Lps może wyglądać śmiesznie , odświętnie itd ... Gdy skończycie wysyłacie tego lps na następujący e-mail : Victorialps@wp.pl pamiętajcie o podpisaniu się ! Do wygrania : 1 miejsce dyplom , dodam się jako obserwator na bloga ( jeśli go ma ) , 10 komów , 2 miejsce dyplom 7 komów , 3 miejsce dyplom , 5 komów , wyróżnienie dyplom , 3 komy . Wyniki ogłoszę pod koniec tygodnia bądź za dwa tygodnie  ( dokładnie nie wiem ) . Zgłaszajcie się pod tą notką ! 

Jak zwykle muszę wam podziękować za to , że czytacie tego bloga , dodajecie się do obserwatorów i co najważniejsze piszecie komy ;D

Pozdrawiam ! Pa Pa do następnej notki :P
 

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!! Obojętnie z której notki będzie zwierzak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy okazji, jakbyś mogła, zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    Papatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy już trochę nie za późno, ale ZGŁASZAM SIĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już skończyłam LPS'a i teraz ci go będę wysyłać! ^^ Przy okazji dzięki za koma u mnie. ^^ Jakbyś mogła skomciaj jeszcze ten blog:
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Pozdrawiam.
    ~ *Emilusiusia*
    PS: A jakbym zajęła którekolwiek miejsce mogłabyś dać te komy na trzech blogach? Czekam na odp.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wysłałam, mam nadzieję, że wiadomość dotarła. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następny wpis? Już się na prawdę nie mogę doczekać! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Przy okazji zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Pozdro
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie wezmę udziału, bo nie umiem przerabiać zdjęć. xD Ale fajny pomysł na konkurs. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy następny wpis z wynikami konkursu? Czekam. ^^
    Przy okazji zajrzyj na mój blog
    EmiliiLPSlove.blogspot.com <- GIGANTYCZNIE WAŻNY KOMUNIKAT!
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń