piątek, 3 maja 2013

Wyniki konkursiku ^^

Siemaaa!

jak tam majówki :D U mnie spoko . A więc oto dziś wyniki konkursu . Bardzo długo z tym zwlekałam , bo nie wysyłaliście prac :( I dotąd nie wysłały mi 2 osoby oczywiście nie jestem na nich zła ;D Liczą się dobre chęci :) Wow myślałam że zgłoszą się 2 lub 3 osoby a tu niespodzianka zgłosiło się 7 osób ^^ Bardzo podobały mi się wasze prace i był to trudny wybór :/ Może zacznijmy od wyróżnienia ...


Wyróżnienie otrzymuje : Bąbelek 
 Oprócz dyplomu otrzymujesz 3 komy na bloga !

3 miejsce zajmuje :


BlandPet !
Otrzymujesz także 5 komów !

2 miejsce zajmuje :


Alutka !

1 miejsce zajmuje :








































Jula !!!
Dostajesz też 10 komów na bloga 
Nom kolejna nagroda już została przyznana baaardzo dawno xD

Wszystkim innym uczestnikom tego konkursu dziękuje za udział ! I za dobre chęci ;D Mam nadzieję że dyplomy wam się podobają ... Dziękuje za 14 komentarzy O.O Wow ...

Pa pa do następnej noci !


































8 komentarzy:

  1. Super nocia! Żałuję jednak, że nie wygrałam, choć starałam się jak mogę. :'( Ale nie mam ci tego za złe, bo nie mam wielkiego talentu - więc mogę obwiniać siebie. :) A dyplomy świetne! Cieszę się, że dostałaś 14 komentarzy! ^^ U mnie maksimum komentarzy przy jednym wpisie to: 32.
    Jakbyś mogła zajrzyj na moje blogi:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com - straszliwie ważny wpis! ;_;
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Historia-Alferii.blogspot.com - to takie jakby "Pocahontasowskie*" (nowy [przymiotnik XD)
    Pozdrawiam. ^^
    ~ *Emi*
    - Pocahontasowskie* - czytaj "Pokahontasowskie" - flim "Pocahontas"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno następnym razem zajmiesz jakieś miejsce ;) Postaram się skomać Twoje blogi .

      Victoria

      Usuń
  2. Heh... Szkoda że nie oddałam pracy :( ;) Zapraszam cię do sb ;* na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dyplom jest super . Ciesze się bardzo z 2 miejsca !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dyplomik. Zaraz umieszczę go na blogu =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za dyplom. Jest fajowyyy :3 Nie mogę uwierzyć , żr wygrałam XD


    April LPS

    OdpowiedzUsuń