sobota, 11 maja 2013

Corguś doszedł ^^ i piknik z tej okazji xD

Hi !

Kurcze człowiekowi nie można dogodzić xD Zimno , nie ! Upał , nie ! A więc co ?? Ach szkoda gadać (pisać xD) Przejdźmy do rzeczy czekałam 3 lub 4 dni na corgiego ;_; Ale w końcu doszedł moje marzenie się spełniło  ^^ Heh i dali mi akcesoria :D Choć nie wiedziałam o tym , że dadzą też akcesoria ... Ale i tak jest spoko xD Razem z Angie ( Tak się nazywa ) przyszły okularki i tak jakby kask . Angie jest moim odwzorowaniem :) Ma taki sam charakter i wo gule wszystko xD . W PetYork to tak jakby ja .  A teraz jej opis :

Ucięło ogon Clowi xD

Imię : Angie
Płeć : ona
Akcesoria : okularki i chyba kask xD
Charakter :  jest zabawna i szalona , przyjacielska , bezinteresowna , miła ...
Ulubiony kolor : niebieski ^^
Praca : szuka :D

A teraz pokarze wam relacje z pikniku :D


Oczywiście był piękny słoneczny dzień , więc wszyscy schowali się w cień xD


Żarcie xD


Drake i Winter jak to oni zgarnęli to co najlepsze czyli placek xD


M - Może byście tak coś zostawili dla nas , co ?! -.-"
P - Właśnie ...
D - I jeszcze czego ;_;
W - Było zrobić samemu dla siebie ...
M - Jak myślisz kto zrobił ten placek ?
P - Na pewno nie oni ...
D - Yhm .
P - -.-"


Oczywiście Clowi musiała wtrącić swe 3 grosze nie tak jak trzeba ...


Koala z tego wszystkiego aż zasnęła xD


I tak piknik trwał od godziny 14.00 do 18.00 xD

To na tyle z dzisiejszej noci :D Dziękuje za komentarze i za odwiedziny :) Do następnej noci !




  








8 komentarzy:

  1. Super nocia .

    Zdonrzyłam już poznać tą twoją kochaną ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka. Ja już jestem od Angie uzależniona XD Zapraszam do mnie , na rozwiązanie konkursu ;)



    April LPS :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, będę wpadać. I nie wierzę, że u ciebie była pogoda na piknik oO Ja z domu nie mogłam wyjść, taka była pogoda.
    ------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wpis. ;) A Angie jest piękna. :) Jak widzę piknik chyba się udał. :) Chyba... XD
    Pozdrawiam
    ~ *Emi*
    ____________________________
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Kalipso-kotka-z-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacja Corgiego! Ja mam z nim zestaw! ;) Fajne zdjęcia!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie , kiedy następna nocia ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go (ją) tyle żę
    u mnie to chłopak ;)
    Ma na imię po prostu Corgi
    Zapraszam do mnie na
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń