sobota, 18 maja 2013

Ocenki smoków lps ;)

Spider man ! xD

Dobra odbija mi szajba xD  W końcu udało mi się zrobić playlistę xD Mam nadzieję że się wam się podobają piosenki . Zawsze możecie podać mi jakieś inne :D Poszperałam  w necie i znalazłam fajny zestaw ze smokiem lps *o* Dlatego też postanowiłam na ten temat napisać nocię ;D

Zdjęcie nie moje !

 Czyż nie jest słodziuchny ^^ 
Kolor : extra dobrany , żółty brokat pasuje do jego czerwonego koloru. 10/10
Paczadła : Nom mogą być chociaż wolałabym żeby były bardziej oryginalne ( ostatnio zauważyłam , że większość lps'ów ma niebieskie oczy ) ale i tak dam 10/10 ^^
Podsumujmy : smok został starannie zrobiony i dopracowany ( Hasbro mnie ostatnio zaskakuje xD ) dlatego dam mu 20/20 xD

Zdjęcie nie moje !

Kolor : Fiolet i róż ... hmm... na tym smoku to nawet fajnie wygląda :D He he wygląda jakby miał powiększonego pantofelka na twarzy xDD 9/10
Gały : Zeeezzz ... Nie bardzo to wygląda z fioletowym ;/ Ale inni mogą uważać inaczej ;) 6/10
Podsumujmy : Smok z powiększonymi pantofelkami xD Ma zeza :/ Co mi się nie podoba ... Róż i fiolet są bardzo dobrze ze sobą dopasowane , ale zielone oczy nie bardzo pasują . 15/20

Nie moje ...

Kolor : Czas na ostrą krytykę xD z jakiej paki kolor wpadający pomiędzy zieleń i niebieski  dodali do różu ?? !! A na dodatek dołożyli żółty ...  4/10
Gały : Nie powiem podobają mi się choć też ma zeza  10/10
Podsumujmy : Smok ma fajne paczadła to prawda ale kolor nie bardzo ;/


Smok nr 1 - Bardzo mi się podoba . Jest starannie wykonany , kolory są bardzo dobrze do siebie dopasowane , tylko oczka mogły by mieć taki 'unikalny' kolor :) Ale mi to nie przeszkadza .
Smok nr 2 - Cóż można powiedzieć ( napisać ) jest bardzo ładny tylko ma zeza xD Pantofelkowaty smok xDD
Smok nr 3 - Kolory spaprane ;/ Może jakby był zielony i miał te niebieskie uszka ... Ale ujdzie w tłumie ;)


Udało się ! Skończyłam xD Aha i nie wiem czy zauważyliście ale dobiliście do 5000 odwiedzin ^^ Przepatrzyłam statystyki wo gule takie tam rzeczy ( xD ) i okazało się , że napisaliście mi 200 komów , dziękuje <3 Tylko tak dalej , a i jeszcze mam 5 obserwatorów ^^ Wielkie dzięki ! Dobra muszę kończyć ! Bay !  








18 komentarzy:

  1. Hm... świetny pościk. Mam rubinowego smoka lps (tego pierwszego) i nie masz racji. Jej oczy z bliska nie są niebieskie. Mają kolor morskiej zieleni. To chyba jeden z naj unikalniejszych kolorów oczu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na serio ?? Przepraszam ;)

      Usuń
    2. Nie nic nie szkodzi. :) Każdemu się może pomylić. :D

      Usuń
  2. Fajny post. Ja mam wszystkie smoki. ;)Nazywają się Titia, Smoczyca i Smok (bardzo inwencyjne imiona wiem ^^). Najbardziej lubię tego różowego.
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam smoczki ;)
    Ten pierwszy jest best <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nocia ; p
    Fajnie , że zrobiłaś play liste , brakuje mi tu tylko tego jednego utworu ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. Smoki są śliczne ale żadnego nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ocenki smoków. :) Bardzo je lubię, ale są one dość drogie, jak na LPS. Poza tym LPS kupuję tylko na okazje... :/ Mi najbardziej podoba się fioletowy smok, później czerwony i na końcu różowy. No, i gratuluję tak wiele wyświetleń, komentarzy i obserwatorów. <333 Ja na razie mam niecałe 3000 wyświetleń.
    _______________________
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    ______________________
    Pozdrawiam.
    ~ *Emi*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne są te smoki. Mam nadzieję , że jest je łatwiej kupić , niż wilka XD Play Lista fajna. :)



    April LPS zaprasza na nowy post!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bloga o LPS? Sprawdź ile jest wart!
    http://oceny-blogow-o-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. 40 Haha dotrwałam XD Te wpisywanie kodów przy każdym komie mnie rozbrajało XD Komy zaczynają się od twojej pierwszej notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy kolejna nocia nie mogę się doczekać ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam te 2 ostatnie, super post.
    ---------------------
    Wpadnij na naszego bloga:
    http://filozoficznie-o-lps.blogspot.com/ i poleć go innym ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam żadnego smoka, ale są śliczne *o* <33
    Pozdrawiam !

    http://littlestshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy jest unikatem z chińskiego nowego roku i udało mi się go zdobyć w oryginalnym opakowaniu. Co do ocen smoków zgadzam się z tobą.
    Nie chcę się promować ,tylko bardzo mi zależy aby jakaś blogerką weszła na któregoś z moich blogów. Nazywają się Pralinka LPS i Photolife.
    Linki:
    pralinkalps.blogspot.com
    photolifelps.blogspot.com
    Przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń