piątek, 31 maja 2013

Willa i to nie taka zwykła ... bo corgusiów xDD

Uuu lala xD  Robi mi się  xDD

Nie wiem czy znacie taką grę o nazwie Minecraft . Chłopaki z naszej klasy mają ostatnio na nią jazdę -.-" Spróbowałam  w nią zagrać i tam były różne zwierzęta typu ocelot xD I miałam w ręce ( w grze oczywiście xDD ) drzewo świerkowe i chciałam 'pogłaskać' tego głupiego ocelota i przez przypadek walnęłam go tym drzewem xDD Żal ... Wszystkie oceloty się na mnie rzuciły -_- Więc ja uciekam i jeszcze zabił mnie jakiś zombiak po drodze xDD Więc macie nauczkę ... nigdy w Minecrafcie nie ' głaskać ' ocelotów xD . Dobra może przejdę do rzeczy . Ostatnio obiecywałam wam , że napisze o willi moich corgi . Nie jest to jakaś nie wiem piękna , wyczesana willa , ale i nie jakaś rudera ... A wygląda tak :

Sorry za ostrość xC

I jak tam wrażenia xD Hmm ...? W rzeczywistości wygląda lepiej . Mamy tu kuchnie i salon w jednym xDD a na górze znajduje się sypialnia . Zrobiłabym jeszcze łazienkę i może jakiś jeszcze pokój ale brakło mi tekturki... Może jakąś znajdę i dorobię , mniejsza z tym .

I jest ostro siostro xD

Angie się najadła chyba xD Choć nie wygląda mi na zadowoloną ... Też troszeczkę nie wyraźnie widać ;/


Omnomnom skońcyłam xD Podsumujmy : willa moich corgi nie jest jakąś ruderą xDD Dobra żarty żartami . A więc dziękuje wam za komentarze pod ostatnim postem ;) Już myślałam , że nikogo nie zainteresuje to o czym ostatnio pisałam :D Dzięki także za rady ;) I się nie rozmyśliłam co do schleich nadal chcę je zbierać , a  
lps nie zostawię , nie martwcie się ;D 

Pa , pa moje milordy :3






9 komentarzy:

  1. Fajowa willa Corgie .

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Milordzie! Sławny w naszej okolicy hotel został przemeblowany! Hehe , jedyna rzecz , która po naszym przyjeździe została na swoim miejscu. Nie oszczędzaliśmy nawet okien XD


    April LPS

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała willa dla corgi. :D Ja też kiedyś zrobiłam willę tyle, że dla mojej rodziny kotów, ale i tak ją zniszczyłam. *Już co raz mniej się bawię LPS'ami.*
    Jesteś najwspanialszą osobą jaką spotkałam. :) Nie długo wstawię dla Ciebie dedyk na blogu. :) Naprawdę uważasz, że to gówno: http://foto-lps.blogspot.com/ jest fajne? Moim zdaniem nie.
    Zapraszam do wzięcia udział€ w konkursie!
    LINK: http://foto-lps.blogspot.com/2013/05/moje-prace-konkurs.html

    Pozdro Gela!

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moim blgu czeka na Ciebie mała niespodzianka... http://foto-lps.blogspot.com/2013/06/may-dedyk.html

    Pozdro Gela!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna willa Corgusiów :) Pomysłowa.....

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna willa, btw. co do tego Minecrafta to też w kiedyś to grałem, omr, fajną mialaś przygodę xD, nienaiwdzę tej gry ;x, tsa...
    NN u mnie tak swoją drogą, zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fufniasta willa o3o

    Przy okazji dzisiaj (poniedziałek) NN u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowna willa. Gram w Minecrafta. Fufny jezd! XD
    http://stado-magicznej-teczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka Milordzie . Założyłam bloga i cię bardzo serdecznie zapraszam http://jaimy-world-lps.blogspot.com/ . Świetna willa kochana .

    OdpowiedzUsuń