niedziela, 26 maja 2013

Czy zacznę kolekcjonować schleich ??

Trolololo ...

A więc zacznijmy od tego , że byłam w galerii . Chciałam kupić lps'a ale było dużo powodów by ich nie kupić . Pierwszy powód był taki , że były tylko z G3 :/ Poszperałam po półkach i znalazłam konie schleich . Spodobały mi się i możliwe , że zacznę je kolekcjonować , ale to nie znaczy , że przestanę kolekcjonować lps . Teraz będę kupować je na zmianę jeśli mi się uda ;) Może by tak zrobić o nich bloga ? Zastanowię się , a poza tym potrzebuje waszej opinii ;) Już mam parę koni na oku xD I kilka innych figurek . No ale dobra co to ma wspólnego z lps ?! Właściwie nic xD Może pokarze wam schleich które mi się podobają  :

Klacz rasy Haflinger
Nie wiem ale zawsze lubiłam konie z białą grzywą xD  

Źrebię Arabskie

Ma fajną pozę xd I wo gule słodziuchny , że szok xD

Koń rasy Tennessee

O razu do głowy przyszedł mi tenis xD

Koń rasy Lusitano

Jam gom chcem *_*


To na razie tyle ... Następna notka będzie 100% o lps i w następnej notce będzie o willi corgusiów xD Dzięki za 15 komów xD nie no myślałam , że to jakaś magia zstąpiła na bloga , ale ok , ok  może dam se siana xDD Pa milordy :3






14 komentarzy:

  1. ;) Te konie są spoko , ale BŁAGAM NIE SKOŃCZ Z LPS!!! Z kim bym gadała o nich w szkole XD Powodzenia w kolekcji , krzyżyk na drogę XD


    April LPS

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię schleich. Nawet
    bym chciała je zbierać ale są za drogie T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są o wiele większe od lps i kosztują tyle samo :P

      Usuń
  3. Fajny pomysł , żeby zacząć kolekcjonować coś noweho . Tylko pamiętaj o LPS. Wiem , że nie zapomniesz .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze dwa konie (haflinger i źrebię arabskie) są już wycofane z produkcji, można jeszcze znaleźć pojedyncze sztuki na sklepowych półkach, jeśli zależy Ci akurat na tych modelach, to musisz się szybko zdecydować :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podobają mi się za bardzo konie shleich, ale inne figurki zwierząt nawet, nawet. Nie wiem czy jest sens zakładać osobnego bloga o figurkach shleich, widziałam kilka blogów, które zostały zamknięte, bo już nie było co pisać o shleich. Ale to już Twój wybór, będę czytać każdego bloga, którego założysz :)
    Ps. G2 już raczej nie znajdziesz nigdzie w sklepie, zostaje więc allegro, tablica i eby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z zaciekawienia przeglądałam kilka blogów o shleich i się niestety porozpadały ;/ Ale ja to postaram się zmienić :) Ciesze się , że będziesz czytać moje blogi , jesteś bardzo miła . Wiem , że teraz tylko LPS znajdę na allegro lub tablicy czy ebay dlatego też wpadłam na pomysł , że LPS będę kupować rzadziej niż shleich ;P Ale i tak nie zostawię tych słodziaków ^^

      Usuń
  6. Wiesz, Schleich są także moim marzeniem... Chciałam je bardzo zbierać, mam jedną figurkę. Dostałam ją od koleżanki, która miała ich kilkadziesiąt. Nazbierałam pieniądze i co? Nie kupiłam już nic. Wsadziłam głowę w poduchę i pomyślałam, że są jednak za drogie, a i tak tylko zawalałyby mi miejsce w pokoju. Jeśli chcę sobie na nie popatrzeć, idę do znajomych albo patrzę na katalog. Kocham konie i figurki, jednak nawet rodzice nie pozwolili mi na zakup ich.

    ---
    Zapraszam na http://miasto-lps.blogspot.com/
    Właśnie dodałam nową notkę, która porusza temat oszczędzania na cześciach zabawek

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajke uroce Slahaje XD
    Ogólnie Shleich mi się bardzo podobają, są realistyczne i bardzo fajnie wykonane. Szkoda tylko, że niektóre są tak drogie :/


    dzięki za koma ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci polecam schleich. Są dokładne, realistyczne, ze spacjalnej masy, a nie gumy i co najważniejsze: nie mają rażących błędów anatomicznych, takich jak przeogromne głowy u lps. Nie to, żebym miało coś przeciwko lps, ale dużo bardziej wolę schleich. Ktoś kiedyś na jakimś blogu pisał, jakoby schleich była za drogie. Ale kosztują one tyle samo, co lps. Ja kiedyś zbierałam lps. Porzuciłam je natychmiast, gdy znalazłam schleich. Teraz już mam już 21 figurek tej firmy, zbieram 3 lata, i nie żałuję. Jeszcze raz szczerze Ci polecam schleich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lps są fantastyczne, ale shleich mam ich 3 i polecam ich kolekcjonowanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ustawic takie rybki na blogu

    OdpowiedzUsuń