niedziela, 5 maja 2013

Odpowiedzi do Ask Clowi :3 i taki mały plusik ...

Siemka milordy :3

Kurcze nie wiem czy nie będę przypadkiem chora :( Mam nadzieję , że nie ...  Dobra Clowi przejmuje kompa ...

C. - Dawaj tego kompa !
V. - No już ! Kurde ... -.-"

No w końcu xD Troche mi zajmie pisanie , bo taaka mała , a komp taaki duży ...


  1. Nom tylko bardzo daleko :(
  2. Hmm... trudno powiedzieć
  3. Najbardziej to chyba fiolet ^^
  4. Spaghetti :P
  5. Lubie ale mi jest z nim trudno bo muszę uważać na wodę bardziej niż inne lps'y ...
  6. Chyba nie xd
  7. Mam wiele marzeń , ale najbardziej mażę by zostać wokalistką w jakimś zespole .
  8. Spox xD
  9. Może... wiem , że to duży obowiązek ...
  10. Pepper , Snowy , Tifany , Winter i Drake xD
  11. Pewnie ! najbardziej waniliowy .
  12.  Nie zastanawiałam się nigdy nad tym O.o
  13. Zmierzch ^^
  14. Pepsi ...
  15. Żadko ale czytam :D
  16. Lubie , ale bazgrze jak kura pazurem :P
  17. Nie , nie czytam.
  18. Lody *_*
  19. Frugo ^^
  20. Nie wiem mam wielu przyjaciół ... trudno wybrać najlepszego ;)
  21. Śpiewanie .
  22. Nasz przepiękny park :D
  23. Może to że mam wielkie niebieskie gały xD
  24. Przyjacielskość , pomysłowość itd. 
  25. Ja już go mam .
  26. Na to już nie umiem odpowiedzieć xDD
  27. Frugo :D
  28. Nie lubie tego pytania , bo wszystkie są dobre .
  29. Było . Pytanie 3 ...
  30. Horror chyba bardziej .
  31. One Direction . Nirvany nigdy nie słuchałam .
  32. Pytanie 20 .
  33. Nom mam Jak pisałam bardzo daleko :(
  34. 2G .
  35. Na Madagaskar xD
  36. Pytanie 19.
  37. Za niedługo 17 :D
  38. Jak normalny pokój ... Stoi sobie szafa na ubrania , łóżko , toaletka i wiele innych rzeczy :D
  39. No jasne oglądam go z moją panią xD
  40. Pytanie 37 .
  41. Nawet :P
  42. Mam chłopaka , bardzo daleko...
  43. Jest bardzo przystojny xD
  44. Nie wiem już sama bardzo mi przeszkadza nie mogę przez niego robić dużo rzeczy :/ a pani mi mówi , że dodaje mi uroku :3
  45. Nom ;D
  46. Nie nawet o tym nie myślałam kolekcja liczy siedemdziesiąt coś lps ...
  47. Pytanie 9
  48. Szarlotkę ;P
  49. Nie wiem O.o
  50. Na pewno lps , moje pani bardziej interesowała się i teraz się interesuje zwierzakami niż lalkami ...
No to tyle tych pytań O.o Oj jak mnie łapki bolą ;_; To spadam ...


No w końcu skończyła pisała to dwie godziny O.o Dobra , a teraz wiadomość z ostatniej chwili , będę mieć nowego lps nie zgadniecie jakiego ...









już niedługo ...














Jeszcze niżej xD










No niżej !









...














No już ...







Oto i mój nowy corguś ^^ Nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie ( zamówiłam go / ją na allegro ) 

Dobra lece , bay !

8 komentarzy:

  1. super blog <3 ten Corgi jest sweet

    OdpowiedzUsuń
  2. Super notka ;) Pogratuluj Clowi i powiedz jej , że ominęła pytanie moje nr.3!!!



    Bay :* April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, słuchaj ja dałam
    pytania do Clowi ale
    się nie wstawiło ;(
    Ma tago corgi' ego <3
    U mnie to... Corgi xD
    Wpadnij do mnie na
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię mi czasem jak chce komuś skomać bloga to też się nie mogą opublikować więc nie jesteś sama ;D

      Usuń
  4. Super , że będziesz mieć kolejnego Corgie . Wiem , że jesteś fanką .

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki Corgi :3

    Odpowiedzi fajne, ale następnym razem dawaj odpowiedzi razem z pytaniami ;)

    OdpowiedzUsuń