środa, 12 czerwca 2013

Takie sobie z nudów xDD

Hej ! Siemanko ! Hi ! Jak kto woli xD

Ostatnio strasznie mi się nudziło ;/ I dlatego piszę tą notkę ... Po pierwsze postanowiłam przerobić fotkę takiego fufnego kociaka lps w gimpie  ^^ :


Ale stwierdziłam , że to bez sensu tak sobie poprawić zdjątko i pomalować go ;/ więc troszeczkę go podrasowałam xD Mam nadzieję , że się podoba ;D

Po drugie mamy zawody w ,, DWA OGNIE " i wybrali mnie na króla ^^ W końcu sobie odpocznę , a nie będę biegać po boisku za piłką -.-" No i taka krótka notka , ale następna będzie dłuższa xD

Bay !

3 komentarze:

  1. Fufniasty Kociaczek :3 .Ty mój królu ty . Koffam cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No , ale odpoczęłaś XD Be ciebie byśmy nie wygrali pierwszego meczu :* W drugim też ratowałaś sytuację :* Mój misiu :* Aż mnie duma rozpiera XD


    Lekko zmęczona April LPS z explore-lps-world.blogspot.com XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki kotek! Szkoda że nie ma takiego lps
    na żywca ;p

    OdpowiedzUsuń