wtorek, 18 czerwca 2013

Wybory maskotki bloga ^^ + nowy wystrój - jak ja uwielbiam plusiki xD

Hello !

Co tam u was ? U mnie nic ciekawego ;/ Dobra nie będę się rozpisywać .. Lubię zaczynać od plusów , ale to będzie taki wyjątek ;D Oto i kandydaci na maskotkę bloga :

kandydatka nr 1

Oczywiście musi być Angie , bo by mnie normalnie zatłukła x.x

Kandydatka nr 2

Moja koffana Miranda <3 

Kandydat nr 3

Mój koffany Drake ... I to jest hardcor xDD

Kandydatka nr 4

Adelle ^^

Kandydatka nr 5

fioletowy , fioletowy lis :3 Ach nie będę was trzymać w nie wiedzy ... Ten lisio to Tifany xD


A więc zasady są proste głosujecie w komentarzach na swojego kandydatkę lub kandydata ( wiadomo , że musiał się zgłosić ... musiał zabłysnąć xD ) Piszecie w komentarzu numer wybranego kandydata i oto i cały przepis na maskotkę bloga xD



,&&&

Jak już może zauważyliście zmieniłam wystrój bloga :3 Rybcie , nagłówek , tło , kursor wszystko zmienione :D  Nie wiem czy wam się podoba , ale mi tak ^^ Piszcie w komach czy wam się podoba ;)

I tak oto ta notka dobiegła końca ... Dzięki za te przemiłe komy :3

Bay milordy :3 











11 komentarzy: