piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje :D

Hello my friends <3

Jeny strasznie się jaram tym powiedzonkiem <3 Np . przechodziła koło mnie moja siostra ( <3 ) a ja tak : ,, Hello my sister ! I od tamtej pory bardzo się tym powiedzonkiem jaram xD No i jak moje milordy wakacje cn . ? :D Jak zazwyczaj rozpoczynają się wakacje :

Idziemy do kościoła na mszę specjalnie dla dzieci . Kończy się msza idziemy z przyjaciółmi do szkoły po świadectwa , dyplomy itd. Rozpoczyna się akademia na koniec roku dyrektor wręcza ów nagrody i wióra do klasy gdzie odbywa się dalsza 'ceremonia' zakończenia roku xD Wychowawcy wręczają kolejne nagrody , a uczniowie idą do nich z bombonierkami lub kwiatami ( U nas akurat to i to :D ) I wracamy najarani do naszych domków :3 Łazimy po naszych pokojach i cieszymy się rozpoczęciem WAKACJI !

***

A co z naszymi LPS ? A co ma być cieszymy się dniami wolnymi od przebrzydłej szkoły i robimy im sesje , zajmujemy się nimi i wo gule ^^ Postanowiłam więc rozpocząć akcje pod tytułem : ,, Wakacje z naszymi LPS " którą będę prowadzić na blogu :3 będę nie wiem co kilka dni podsuwała wam pomysły jak zająć się naszymi kochanymi podopiecznymi ;) A oto i pierwszy z nich :

,, Wakacje z naszymi LPS "

Aby nasze LPS gdy odjedziemy na wakacje do dziadków , nad morze , w góry żeby miały się czym zająć może dobrze będzie zrobić im jakiś hotel , ośrodek wypoczynkowy wiecie coś w tym stylu :D Możemy go zrobić łącząc kilka pudełek po butach , zrobić drzwi , okna , pomalować ściany i co najważniejsze MEBLE i AKCESORIA :D Można też zrobić rzeczony budynek na jakiejś półce itp. I nasze LPS uszczęśliwione xD 

***

Kolejna sprawa jest taka że mam ... uwaga ... DWA SCHLEICH ^^ 


To są te konie nie wiem czy ten ostatni to dokładnie jest ten którego mam ... wiecie jak to jest w necie a jak na żywo ;/ Mam swojego ukochanego tenisa xD Chciałam sobie kupić konia Lusitano i wyjącego wilka ale pomyślałam , że to jeszcze nie jest odpowiednia chwila xD Mógł by mi ktoś powiedzieć jaka jest rasa tego ostatniego konia ?? Z góry dziękuje .

***

A więc wybraliście , ale zaszła niespodziewana dogrywka między Angie ( kandydatka nr 1 ) i Tifany ( kandydatka nr 5 ) Głosujecie raz jeszcze pod tą notką ! Tylko do wyboru macie Angie i Tifany . Jeśli ich nie pamiętacie macie je w poprzedniej notce ;)

To koniec notki nie chce się bardzo rozpisywać , ponieważ ostatnio zajęłam się minecraftem xD A więc życzę wam miłych i spokojnych wakacji <3

 Bay <3

Victoria



  

7 komentarzy:

  1. Koooooocham wakacje! Teraz każdy pisze częściej notki i w ogóle jest moc! Ja głosuję na Tiffany.
    Ps. Nowe shleich? ;( Gratuluję.
    ---------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja głosuje na Angie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głosuję na Tiffany, tak jak wtedy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten koń to ogier handowerski.
    PS Głosuję na kandydatkę nr 5!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię minecraft i głosuję na Angie
    Co do tego hotelu to całkiem fajny pomysł...
    Może zrealizuję! Miłych wakacji życzy
    LM z moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To koń rasy Hanowerskiej
    Głosuję nadal na Tifany!!!

    OdpowiedzUsuń