wtorek, 9 lipca 2013

Wyniki wyborów :3

Hej !

Wow ale zaniedbałam bloga -.-" Wo gule nie przyszedł mi żaden pomysł na notkę ... i przypomniałam sobie , że jeszcze nie ogłosiłam wyników wyborów na maskotkę bloga :D A więc największą ilość głosów uzyskała ...



















Uwaga już nie daleko !


















A może i daleko xD

















trolololo ...














Mam jedno pytanko czy dobijecie  ponad 7000 odwiedzin i min. 17 komów ? :D
















Z góry dziękuje xD
















A niech będzię już ...














Maskotką zostaje Tifany ! :3

Wow ale bajer :3 Uzyskała największą ilość głosów :D A teraz kilka słów od Tifany :

- Dziękuje wam , że na mnie głosowaliście :D To naprawde wielki zaszczyt zostać masko ...
- Starczy tego -.-" miało być kilka słów , a nie kilkanaście xD
- -.-"

A więc może powtórzę pytanie : Czy dobijecie do ponad 8000 odwiedzin i min.17 komów pod tą notką będę wdzięczna :3

A i coś jeszcze niedługo ... uwaga ... urodziny bloga :D Rany piszę go już prawie rok i kocham to robić , ciesze się nawet jednym komentarzem <3 I chciałabym to uczcić specjalną notką  jeśli nie macie nic przeciwko , więc nie obraźcie się jak notka ukaże się dopiero 28 lipca w same urodzinki :3 

Zmieniłam playlistę tzn. dodałam nowe piosenki :3 Rany jak ja jaram się Victorią Justice ^^ I ten jej serial <3 


To ja lece milordy postaram się napisać jeszcze jakąś notke :3

~Bay :3

22 komentarze:

  1. Yyay! Tiffany, głosowałam na nią :)
    U mnie konkurs - nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O Tiffany , uwielbiam ją <3 Super notka i Blog. Będziemy sobie komentować? ;D



    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com


    PS. Pamiętaj o pracy na konkurs u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że będziemy moja ty <3 Nie zapomnę :D

      Usuń
  3. Masz fajnego bloga. Jak nie zapomnę to będę wpadać xD btw. Thx za koma u mnie ;DD

    ~~~~~
    www.elen-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. :DDDD Jak tam wakacje ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej.
    Czekam na kolejną notkę <D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę pod tą notką zadać Ci parę pytań ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co sprawiło , że założyłaś tego bloga ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy cieszysz się , że blog ma już prawie rok ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdradzisz jakiś szczegół co znajdzie się w ,,Urodzinowej Notce '' ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy w twoim LPS'owym mieście odbędzie sie kiedyś ślub ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co ja pytała przecież Angie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj trzy ulubione blogi , które warto czytać ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakiej miejscowości jest najlepsze zoo ?
    Wiem , że pytanie nie dotyczy bloga , ale chciałam się dowiedzieć jakie jest twoje zdanie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile masz komętarzy najwięcej pod notką i pod którą :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Sposób na znajdowanie pomysłów na nocie ? Czy wcześniej miałaś już blogi ? Żałujesz , że jakaś z blogeerek usuneła bloga ? Czy robisz pracę na konek do April LPS ? Masz miejsce gdzie twojim LPS robisz najlepsze zdjęcia ?
    łiiiii ja chce jutrooo ;*

    OdpowiedzUsuń