sobota, 7 grudnia 2013

New lps , troszkę o spanielkach i ask me :D

Nie wiem jakie przywitanie dać na początek xD

Co tam u was słychować ? U mnie kicha -.-" Jacie 2 i pół tygodnia bez szkoły przez jakąś głupią grypę ;/ A na dodatek jeszcze dieta przez którą jem tylko jakieś świństwa >.<   Dobra ok zjadłam dziś mandarynkę xD Nie będę was zanudzać moimi codziennymi przygodami xD Ok zaczniemy od tego , że mam new lps'a , jest to tygrysek G3 nie no tak mi się spodobał że szok *__* To jest ona :

Poznajcie : no i właśnie mam problem z imieniem , pomóżcie xD

Imię : już pisałam cn. ? xD
Płeć : ona
Akcesoria : jakaś kartka z jej podobizną O.o
Charakter : trochę szalona z niej tygrysica ,stara się rozweselić innych , jest trochę niezdarna ale ma dobre serce ;D 
Ulubiony kolor : czerwony
Praca : kaskaderka

Więc jeszcze raz błagam was podsuńcie mi pomysł na imię dla niej xD

***

Więc mogę już ogłosić ASK ME :D Gdyby ktoś nie wiedział : zadajecie mi pytania , tylko nie typu : gdzie mieszkasz , bo nie odpowiem i tak i tak :D No więc możecie mi zadawać tyle pytań ile chcecie . Pomysł na ASK ME wzięłam stąd że ostatnio pytałam się was co napisać w tej notce no więc Angel ( <3 ) podsunęła w komentarzu pomysł żebym napisała coś o sobie , ale jak to ja nie wiedziałam co , dlatego też wy będziecie się mnie pytać to co chcecie wiedzieć :D Tak oto Ask Me uważam za otwarty xD

***

Nom to mam nadzieję że mogę już zacząć swoją opowieść o spanielkach xd

Spanielki LPS obecnie bardzo rzadkie do zdobycia , cieszą się wielką popularnością wśród kolekcjonerów . A zaczęło się to od znanej YouTuberki endi100 , która rozsławiła nasze spanielki przez swój serial w którym występowała ich masa : ,, Miłość Rani " . Serial zyskał wielką popularność ,wraz z nim spanielki . Od tamtej pory są one ciężkie do zdobycia . Jeśli już nadarzy się okazja by kupić spanielka ma on cenę z kosmosu najczęściej od 40-90 zł . Teraz jedynymi źródłami na zdobycie spanielka G2 są sklepy internetowe np. allegro.pl . Najczęściej są to licytacje w których bierze udział wiele osób . Wraz z osobami które kochają ten kształt LPS , powstały także osoby które ich nienawidzą i twierdzą że są okropne . Ja lubię ten kształt ale wątpię że będę mieć choć 1 takiego LPS'a xD Obecnie spanielków jest 25 ( łącznie z G3 , zwierzakami z PUZZLI ) . Oczywiście łatwiej jest nabyć spanielka G3 niż G2 . Może zamieszczę wszystkie spanielki .

 

Spaniel z PUZZLI

Niektórych zdjęć długo szukałam i znalazłam tylko takie . Zdjęcia oczywiście nie moje . Obecne spanielki czyli G3 całkowicie różnią się od piesków tej rasy G2 . Występują w różnych zestawach , od zestawów single aż po domki dla lps . Wracając do serialów ze spanielkami , jest takich serialów wiele , spanielki pojawiły się też w sławnym : ,, Popular" a także są nagrywane tzw. ,, otwieranka " pokazujące rozpakowywanie lps . Zazwyczaj kolekcjonerzy dają im imiona typu : Katherina , Cocka itd.  Podsumujmy :
  • Spanielki są trudne do zdobycia ze względu na swoją popularność na YT
  • Obecnie wszystkich spanielków jest 25
  • Ceny spanielków dochodzą do 90 zł !
  • Występują od zestawów single aż po domki dla lps
  • Kolekcjonerzy lubią dawać spanielką "poważne" imiona np . Katherina itd.
  • Łatwiej jest nabyć spanielka G3
  • Jedynymi źródłami na zdobycie tych piesków G2 są sklepy internetowe
  • Większość osób marzy by mieć je w swojej kolekcji
Notkę chyba mogę uznać za skończoną xD W razie jakiś wątpliwości proszę pisać w komentarzach , których mam nadzieję że będzie duuuuużo :D Acha i jeszcze dziękuje serdecznie Angel za podsunięcie tego pomysłu i nagrodę umieszczę w następnej notce :) I tak oto żegnam się z wami , do następnej notki kochani <3

~Bay !

























9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. wietny post! Nie chce mi nię piaać za długiego posta bo jestem leniam :D
    Wpadnij do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ale się cieszę, że w końcu coś napisałaś, dałaś znać, że żyjesz, że Cię Ksawery (ten debilny huragan -.-) nie porwał. c: Nagroda? Za co? Przecież ja nic nie zrobiłam! Podsunięcie pomysłu to ostatnia rzecz za jaką oczekiwałabym nagrody. o.- Ale jeśli chcesz to Cię nie powstrzymuję. c: Ogólnie rzecz biorąc: tak ze spanielkami się zgodzę ten 5 od góry to mój wymarzony. c: Jednak go nie mam i nigdy nie będę miała, bo skończyłam
    ze zbieraniem LPS'ów. :c Trudno... dobra, bo ten komentarz robi się już baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo długi. c: Kończę pisać i papaciaj Kotku! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady Ksawery mnie nie porwał xDD I tak i tak by mnie nie porwał bo w łóżku leżałam :c

      Victoria

      Usuń
  4. Super nocia o spanielkach i wgl .
    I fajnie , że wreszcie napisałaś :)
    Alutka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tygrysek będzie się nazywać Tigris :D Ja tam do spanielkow nic nie mam, tylko denerwują mnie te 7-8 latki, króle ciagle dodają filmiki na youtube prezentując swoje nowe "słitaśne" Spaniele ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jeszcze zapomniałam dopisać do koma .
    Kilka pytań ode mnie , bo nie wiem czy czegoś o Tobie nie wiem .
    1 . Jak nazwiesz swoje dzieci ?
    2.. Czego byś nie zrobił/zrobiła nigdy w życiu nawet za największą fortunę ?
    3.Jaki masz model telefonu .
    Imiona dla Tygryska/ki (nie wiem jak się odmienia xD . )
    1.Lily
    2.Molly
    3.Luna
    3. Hermiona
    4. Ginny .
    5.Rose
    6.Minewra
    7.Dolores
    8. Tonks
    9.Narcyza
    10. Bellatriks
    I to tyle mam nadzieję , że pomogłam .
    Sorry , że tam na górze źle się podpisałam .
    ~ Ala , wcześniej Alutka .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa notka, lubie blogi na ktorych sa dlugie wpisy. Bardzo ciekawie opisalas spaniele. Ja osobiscie niezbyt za nimi przepadam. Rozumiem, ze sa niby "popularne", ale wydaje mi si ze wiekszosc osob kupuje je dla szpanu.
    ~ Kito

    OdpowiedzUsuń