wtorek, 24 grudnia 2013

notka z tabka i wesolych swiat xD

Merry Christmas :D

Wiem ze moze troszesie spoznilam ale wesolych swiat :* haha pewnie jestescie ciekawi czemu tak dziwnie pisze (bez znakow polskich) a to dlatego ze dostalam tablet ;D Wygrzebalam go pod chinka xd i chcialam go przetestowac xD Wgralam sobie POU i se wniego pykam xd dostalam tez klawiature do niego . Troche sa problemy ale to dlatego ze sie do tej klawiatury nie przyzwyczailam . Wam tez zycze wieluprezentow pod choinka i wszystkiego co najlepsze :D Notka oczywiscie krotka bo nie bardzo umiem wklejac zdjecia xD A i jeszcze mam prosbe jesli mozecie podajcie mi linki do blogow olps ktore wciaz zetak powiem "zyja" mogato byc waszekogos innego z checia poczytami sprawdzeile osob jeszczepiszeblogi o lps c; wieckoncze takrotka notke i do nastepnego posta c;

~Bay  

5 komentarzy:

  1. Po pierwsze : Fajna nocia .
    Po drugie: Fajnie , że napisałaś , tak krótko , ale chociaż jest post .
    Po trzecie : Dostałaś fajne prezenty od "Mikołaja"
    Po czwarte : Dzięki za życzenia .
    Po piąte : Nawzajem :)
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że dostałaś tableta. Czasem pisanie na tablecie moze doprowadzić do szału... Blogi, które "żyją" napiszę Ci w innym komentarzu, bo... Też piszę z tableta xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia od Maniaczka ;p A jak szukasz bloga to mój (na którym piszę co kilka dni) się nada ;p moje-super-lps.blogspot.com (NN tam znajdziesz)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam POU na tabku. :) Jeśli wprowadziłaś swój adres e mail to podasz nazwę twojego pou?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pou jest spox ;] Nie ,raczej nie wprowadzałam e-mailu ;/ Teraz żałuje, że nie wprowadziłam :(

      Victoria

      Usuń