środa, 1 stycznia 2014

Witaj roku 2014 !!!

H
A
P
P
Y         YEAR !!!

N
E
W


Siemka kochani !! :D Mamy już rok 2014 i życzę wam aby ten rok był dla was wyjątkowy , aby się spełniły wasze wszystkie marzenia , niech wasze kolekcje lps cały czas rosną i wszystkiego co najlepsze !! I żebyście jak najdłużej pisali swoje blogi ;D

***

Jak spędziliście Sylwestra co ? Gadać jak na spowiedzi :D Ja spędziłam sylwestra z rodziną i przy okazji zajęłam się organizacją Sylwestra dla lps ;D Planuje sobie kupić jakiegoś lps na allegro . Tylko nie będę mówić jakiego :PA poza tym jak już sobie jakiegoś zamówię to zaprezentuje wam lps którego dostałam na gwiazdkę . Dziękuje wam za ponad 11000 odwiedzin, ale mam zaciesza xD Za komy oczywiście też wam dziękuje i mam nadzieję że będzie tak dalej ;) A i jeszcze jedno proszę was o podanie mi linków do blogów o lps które są dalej pisane mogą to być wasze lub kogoś innego chcę zobaczyć ile nas jeszcze jest i oczywiście sobie poczytać . A co do Angel to naprawdę przepraszam ale jak na razie nie mam dla cb tej nagrody nie mogłam się wyrobić obiecuje że wstawię w następnej notce ;) Dziękuje wam za przeczytanie moich notek w 2013 roku i jestem pełna nadziei że w 2014 r. też będziecie go czytać komentować i obserwować. Dziękuje wam z wspólnie spędzone chwile w minionym roku . Żegnam się z wami i do następnej notki :D

~Bay

7 komentarzy:

  1. Na sylwestra powstał mój shipping Susi/Jackie, bo o północy zrobiłam, by się pocałowali. Mój wujek na dodatek puścił f(r)ajerwerki, ale nic nikomu się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom... Co by tu napisać? Życzę Ci wszystkiego najlepszego w 2014 roku! Cóż, 2013 zapewne był dla nas wszystkim najlepszym rokiem! Dlatego roku 2014... Nie spieprz nam nadziei i bądź jeszcze lepszy! :D Nie będę żałować czasu i chyba śmiało się rozpiszę. c: Słonko, przede wszystkim żadnej nagrody mi dawać nie musisz, bo niczego od Ciebie nie oczekuję. c: Mój sylwester był naprawdę szalony! Spędziłam go z moim słoneczkiem - Polsatem - i gościem specjalnym! - laptopem - A tak poza nimi to gadałam z przyjaciółką na skype'ie. c: No, to chyba już wszystko. Jeżeli dotąd doszłaś, to bardzo Ci zazdroszczę cierpliwości. xD Bez dalszego przeciągania, powiem po prostu HAPPY NEW YEAR BABY! :D ~~Angel ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ale ja będę uparta jak osioł i ci zrobię ;*

      Victoria

      Usuń
  3. Happy New Year Tori . Życzę Ci by twoja kolekcja była większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa i większa (dobra zmęczyłam się i nie chcę m się pisać więcej większa , ale ma być większa i większa ) .
    POZDRAWIAM Ala :) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego z okazji nowego roku <3
    mi rodzice kupili na nowy rok http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Sz2N/ stąd super lps *-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wejdzisz? http://swiat-moich-lps.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. A oto mój blog: lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń