piątek, 3 stycznia 2014

Jak to jest że wszyscy odchodzą ?

No siemka :3

No ok nie będę ukrywać ... jestem bardzo zawiedziona , bo tyle osób odeszło z  naszego fandomu że aż się przeraziłam a co gorsze to jakoś nas nie przybywa . No dobra rozumiem że kiedyś na każdego przyjdzie pora ,że przestanie zbierać lps i pisać na blogu ,ale czemu nie ma nowych osób ? ( tzn. nie przybywa 2 osoby co 3 dni ) Kiedyś było nas tak wiele ,a teraz ... I teraz pisząc to wszystko zdałam sobie sprawę czemu się tak dzieje , po pierwsze puki jeszcze w Polsce nie ma tych nowych lps o których wszędzie jest tak głośno to nie ma co liczyć na cud ,dlatego też trzeba się jak najdłużej utrzymać w fandomie za nim przyjdą nowi . Po drugie wiele osób chciałoby mieć bloga o lps, tylko że są osoby które stoją nam na drodze, a są to rodzice...  Ja taka osobę a nawet dwie spotkałam na mojej od niedawna ulu grze lif. A ja wiem jak w takiej sytuacji pomoc . Przede wszystkim gdy prosimy ich o  pozwolenie na założenie bloga, a oni nam nie pozwalają, nie mówimy do nich ze złością tylko stawiamy  sobie sami warunki np. jeśli powodem jest nauka i to że nie będziemy się uczyć to mówimy (ale oczywiście nie robimy tak że warunek utrzymujemy przez tydzień tylko to słowo ma być dotrzymane ) jeśli nie zgadzają się dlatego że za długo siedzimy przed komputerem to musimy sobie ograniczyć kompa i możemy powiedzieć że ten blog dobrze dla nas zrobi ,choćby dlatego że uczymy się udoskonalać nasza wymowę, bo to prawda . Kolejnym powodem nie zakładania bloga jest brak czasu , ale hola hola ,czy tu ktoś mówi o pisaniu notek codziennie?  NIE ! Notki możemy pisać  w miarę naszych możliwości . Każdy może mieć bloga choćby nawet o lps , przecież każdy problem da się rozwiązać :)

***

A teraz postaram się odpowiedzieć na pytanie : ,, Czemu wszyscy odchodzą " , otóż powodem tego jest zaprzestanie interesowania się lps , znajdujemy sobie inne hobby i  po prostu , kończymy z lps . Ale jedno jest nadal nie rozumiane , dlaczego brak czasu i inne nasze hobby może prowadzić do zakończenia zbieractwa lps ? Tak więc wiele osób i to prawie wszyscy chcą osiągnąć bardzo dużo w swoim życiu i pragniemy mieć czas na naukę , więc wystarczy zrobić sobie " harmonogram zajęć w domu " i będziemy mieć na wszystko czas . Oczywiście nie musicie korzystać z moich propozycji na rozwiązanie problemu ale chcę abyście sobie uświadomili ,że zawsze jest jakieś rozwiązanie i jakie były powody odchodzących osób  ;)  Powracając do naszego nowego hobby , jeśli nadal lubimy lps to nie powinno nam zrobić żadnego problemu . To że mamy nowe hobby nie znaczy , że musimy rezygnować lps , przecież możemy poświęcić swój wolny czas na nasze inne hobby jak i zarówno dla lps . Ale jeśli lps już nas wo gule nie interesują to już ratunku nie ma ... Powodem odejścia od lps są także znajomi którzy się z nas naśmiewają , po prostu w takich sytuacjach należy nie zwracać na nich uwagi . Moim zdaniem popełniają nie właściwie , jeszcze kiedyś nam mogą tego pozazdrościć ,że mieliśmy takie dzieciństwo pełne zabawek i przygód , w końcu powinniśmy jak najdłużej bawić się póki jesteśmy dziećmi , bo dzieciństwo nie jest wieczne ...Każdy podejmuje własne decyzje dotyczące naszego postępowania i nikt , powtarzam nikt nie powinien nam tego zabraniać , my uczymy się na własnych błędach , nie chodzi mi o to, że co nam przyjdzie do głowy mamy robić ale czasem warto posłuchać samego siebie. Dobrze wróćmy do odchodzenia od lps i blogów , nie podoba mi się to ,że czasem gdy ktoś odchodzi nawet nie oznajmi tego , że odchodzi nie chodzi mi już o pisanie notki na 80 linijek , ale o te 2 zdania ,że już nadszedł czas i muszę odejść , tylko o to mi ciągle chodzi . Aby powiadomić o swoim odejściu ...

***

Tylko tyle mam do powiedzenia w dzisiejszej notce . Mam nadzieje , że ktoś to chociaż zrozumie ;D  Wiem taka smutna ta notka , ale wszyscy odchodzą i bardzo i to baaardzo mało osób zakłada blogi o lps , a je zbiera i chciałam pomóc podjęciu decyzji ( i namowie rodziców xD ) Wiem że pewnie będzie  tak że pewnie nikt teraz z takim problemem tego nie przeczyta ale mam nadzieję ,że w przyszłości komuś to pomoże. Wow dziś jak na mnie dość długa notka bez obrazków , musicie mi po prostu pogratulować :P A i jeszcze dziękuje wam za te przemiłe komentarze z życzeniami i wgl :D Nie wiedziałam na początku gdy zakładałam tego bloga ,że tyle będzie odwiedzin i komentarzy , nie mówiąc już o obserwatorach ,dziękuje wam <3 Dobra może już skończę tą notkę bo się rozkleję  xD Do następnej notki !

~Bay !




12 komentarzy:

  1. Ciekawa notka :)
    Ja też się dziwię dlaczego wszyscy odchodzą z polskiego fandomu LPS, a mało przybywa. Może 2014 rok to okres rozkwitu po stratach z 2013 roku? W 2013 roku wiele osób odeszło w tym BM. Może w tym roku przybędą nowi? Jak to z czerwonymi krwinkami. Jedne umkierają, drugie się rodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy temat na posta. Szczerze mówiąc to zmotywowałaś mnie do poruszenia tego tematu na moim blogu i zaraz się za to biorę! c: Przecież nie możemy pozwolić by polski fandom LPS umarł! ~~Angel ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mój post w jakiś sposób zmotywował cię do napisania notki ;) Choć nie spodziewałam się że kogokolwiek natchnę do napisania notki , bo tylko chciałam udowodnić ,że nie warto z byle powodów odchodzić z fandomu , ale i tak i tak bardzo się cieszę ;3

      Victoria

      Usuń
  3. Boże dzięki ;) Jeśli się mylę to mnie popraw ale to chyba ode mnie wzięłaś pomysł na tą notkę :D Dobrze że to napisałaś. Niech każdy się dowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A moim zdaniem ta notka nie była smutna, tylko właśnie bardzo fajna :3
    Mnie smuci, że coraz więcej osób olewa LPS i przestaje pisać blogi, mimo, że ja też tak robię, ale staram się chociaż trochę do Pet Shopów czasami wrócić :'D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej , hej kochana Notka idealna . Pomysły jak przekonać rodziców działają na pewno :D PS. Coś o tym wiemy .
    Pozdrawiam Ala :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Heyo. Też zbieram LPS'y :D Mam tylko 9... Brak kaski na zakup <3 No, ale ważne, że jakieś tam mam c: Niedługo zacznę filmiki na YT wrzucać *O*.

    P.S.- Ja też gram w lif. Ale lepsze jest Lif Serengeti moim zdaniem ;D Pozdro ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zła na wszystkich, którzy odchodzą. Nie dlatego, że im się znudziły LPS, bo to jest chyba normalne, że każdy z nas z nich wyrasta. Ale że w jednej notce piszą "Nigdy od Was nie odejdę! Nie tak jak inni, pff", a w drugiej piszą, że nagle im się LPS znudziły. Chciałabym, żeby nas było więcej, dlatego. RUSZAĆ TYŁKI I DO ROBOTY. RAZ, RAZ, PISZEMY NOTKI :d
    --
    Odezwała się ta, co tydzień już nie pisała :__;

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadłam i przeczytałam. Notka trochę smutna, a trochę motywująca. Wybacz moje wtrącanie się, ale masz kilka drobnych błędów np. w ogóle, a nie wo góle. aczkolwiek wiele osób robi ten błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ale tą notkę pisałam w wolnym czasie na tablecie , a później poprawiałam na kompie i mogłam nie przyuważyć tego , tak czy siak dzięki że zwróciłaś na to uwagę bo bym się nie skampnęła ;)

      Victoria

      Usuń
  9. Vica nie smutaj. Ja też nie mam już bloga o lps nie dlatego że mi się znudziły tylko dlatego że notki mi się już wyczerpały. Ale mam nowego bloga bardziej o moim życiu blog-o-ciastkach.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń