poniedziałek, 24 lutego 2014

dylemat...

Hejo :3

Oj oj oj długo nie pisałam , oczywiście już wyjaśniam czemu : czasu brak , rodzice naciskają na lepsze oceny ;/ cóż mam średnią powyżej 5.0 i myślą że stać mnie nawet na 6.0 ale się nie uczę . Nie wiem jak ja mam to niby zrobić jak z matmy ostatnio czwórek nałapałam xD Never mind ... Kolejnym powodem było to że ostatnio przestałam się tak interesować lps , tak macie dobry wzrok i dobrze przeczytaliście ... Kupiłam na alle 3 lps i poobracałam je kilka razy w palcach i w kąt rzuciłam ;_; Taka jest prawda . Ostatnio nabyłam kociaka imieniem Tosia ( kot prawdziwy nie lps) i dużo czasu spędzam na zajmowaniu się nim . Poza tym ostatnio szperam po necie za tym czy to prawda że 1D będą w polsce , przeczytałam na stronie hotplota.pl i na kilku blogach że to prawda nie dość że to to zobaczyłam to na wikipedii ( nie na nonsensopedii na którą się przez przypadek natknęłam :P) i zaczelam prosic rodzicow o bilety xD choc wiem ze to nie mozliwe ze pojade ;_; coz ... warto probowac xD ok do rzeczy . Wrocmy do lps ,  ostatnio w ogole sie nimi nie interesowalam , nasze G2 powrocily a ja ... mam dylemat. 12 komow pod ostatnia notka mnie zachwycilo ale zauwazylam ze jest nas naprawde malo . I nie wiem czy nadszedl moj czas ,czy to tylko uczucie jest tylko tymczasowe . Jak narazie chcesie spotkac z wasza opinia czy mam go prowadzic i ze ktos nadal na niego wejdzie przynajmniej cos przeczytac , czy odejsc ... Ten wybor pozostawiam wam ;/ Rozmyslamnadzalozeniem bloga o swoim zyciu , tzn. o moich zwierzetach,1D, o moich codziennych przygodach itp. Nie traktujcie tej notki jako moje odejscie ale jako moj dylemat .  To takie troche dziwne ze pisze o moim przyszlym odejsciu , a ostatniia notka byla jak nie odejsc z fandomu xD Ale tak sie jakos zlozylo xD Notke pisalam z tabka wiec mozliwe bledy xP  To chyba tyle w tej notce , wiec zegnam sie tylko tymczasowo i pamietajcie ze to nie tylko moj wybor ale i wasz .
~Bay c;

7 komentarzy:

  1. Wow, jako pierwsza daję komek. :3 Czuję się zaszczycona. Więc tak... Dobra muszę to powiedzieć, bo widzę, że trochę za bardzo się ekscytujesz. Trasa 1D jest już oficjalnie potwierdzona i nie ma na niej Polski. Moja przyjaciółka nawet pisała do (prawdziwego) Zayna, na twitter'rze i jej odpisał (CUD! *O*), że nie będą w tym roku w Polsce, bo Modest nie pozwala, ale starają się przyjechać na następnej trasie. c: Także... W tym roku, na tej trasie Polski nie ma. :| Jeśli chodzi o bloga to... Właśnie tak jakoś zauważyłam, że coraz mniej się interesujesz LPS, ale nie martw się, ja też. Bloga prowadzę tylko dlatego, że sporo osób mnie czyta i nie chcę ich zawieść. c; Szczerze? Fajnie by było gdybyś założyła bloga o swoim życiu. Osobiście, czekam na to od dawna, bo lubię czytać takie blogi. :D Także jeśli chcesz to zrobić to polecam i zapraszam na mojego nowego bloga ("moje życie z 1D") z komiksami! O. LINK: http://what-if-1d.blogspot.com/ Życzę udanej i DOBREJ decyzji. Jak już masz odejść z tego bloga to załóż o swoim życiu. Będę spełniona. xD ~~Angel ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że za bardzo się ekscytuje , ale cóż taka moja natura xD Dzięki za informacje na temat trasy koncertowej , choć wiedziałam że takie rzeczy dzieją się tylko w moich marzeniach :P

      ~Victoria

      Usuń
  2. Proszę, nie! Rozumiem, że możesz mieć na jakiś czas rzucić w kąt LPS, ale nie rób tego :( Jest nas tak mało, że każda osoba jest warta milion. Przemyśl to dobrze... Ale i tak decyzja należy do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam, żeby to nie była kolejna osoba... Ostatnio zapanowała istna epidemia odchodzenia z blogów o LPS. Jest już ich tak mało, za to mam wrażenie, że coraz więcej osób jest na Youtube. Nie podoba mi się to... Chcę, żeby było jak dawniej, niestety to chyba niemożliwe. Jednak może być lepiej niż teraz, tego jestem pewna. Ale nie uda się, jeśli ciągle ktoś będzie odchodził! Do niczego nie zamierzam cię zmuszać, bo to bez sensu i może przynieść jedynie odwrotny skutek, pragnę jedynie poprosić i mieć nadzieję, że jednak zostaniesz...
    Rozumiem, że LPS ci się nudzą, przecież nic nie trwa wiecznie. Może jednak to znudzenie jest tylko chwilowe? Spróbuj poprzeglądać różne strony, blogi o LPS (swój też :)). Przypomnij sobie, jaką kiedyś dawały ci radość. Przejrzyj swoją kolekcję, pomyśl o każdej figurce, jak ją nazwałaś, jak się z niej cieszyłaś.
    Przypomnij też sobie, jak wspaniali ludzie są w tym małym fandomie! Zobacz stare komentarze na swoim blogu. Nie opuszczaj nas w chwili, w której cię potrzebujemy.
    Przede wszystkim przeczytaj swój poprzedni post... i pomyśl, że my teraz czujemy się tak samo, tak jak to opisałaś. Tam dałaś różne rady, może teraz spróbuj się do nich dostosować?
    Blog o swoim życiu... Nie obraź się, ja za nimi nie przepadam. Jest ich dużo, zbyt dużo i wiele z nich wydaje się bardzo do siebie podobnych. Ja wolę blogi o hobby, pasjach, one są bardzo oryginalne. I do nich też można dołączać rożne opowieści ze swojego życia, nie związane z tematem bloga.
    Jeśli zostaniesz, wierz mi, że będę naprawdę zachwycona. Będę ci komentować (czego wcześniej chyba nie robiłam), abyś czuła, że prowadzenie bloga ma sens, że ktoś to czyta. Jedna osoba na pewno będzie czytać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcesz mnie zostawić!? Spójrz w moje oczyska O.O i odpowiedz - CHCESZ MNIE ZOSTAWIĆ!? xD Dobra. Ogarniam się. Nie mozesz odejść z fandomu. Nie teraz ;D Liczę , że po powrocie 2G znajdzie się kilka nowych duszyczek do fandomu xD A kto ich ma do tego zachecić? No my , Blogerki ;D Oczywiście zrobisz jak chcesz. Moje zdanie znasz ;D

    Poirytowana twoim niecnym planem April LPS z explore-lps-world.blogspot.com xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bym chciała założyć bloga o LPS ale wiem ze i btak go nikt nie przeczyta,, ale przynajmniej ty nie odchodź :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Może potrzebujesz przerwy?
    Ja zrobiłam 3 letnią przerwę a teraz znowu zbieram lps

    OdpowiedzUsuń