sobota, 15 marca 2014

Powróciły i zaległe LPS :3

Eloszki :3

Tak szczerze to próbowałam założyć bloga o moim życiu , ale ... no właśnie ale ... Jak został założony to nagłówka nie mogłam wstawić ;/ Poza tym przeraziłam się chwilowo myślą że będę pisać jakie nudy u mnie xD Jeszcze raz spróbuje go założyć , nie poddam się ... Powracając do tematu to tak jak to ja jestem leniwa i wstawię tylko zdj moich nowych/starych/kupionych dawno lps xD Jeśli to wam nie wystarczy to na wasze życzenie je opisze c; No ok opisze je xd


Poznajcie Grey'a :3 Tsaa imię bardzo original xD Należy do paczki psów jego rasy . Jest pewny siebie , niczego się nie boi prócz pająków szczególnie tych z lasów deszczowych . Ma 16 lat , chodzi do szq , nie jest wzorowym uczniem , ma na koncie kilka szkolnych bójek , mimo to jest bardzo lubiany i akceptowany wśród uczniów :] 


A oto i Bruno ;) Należy także do paczki husky , kocha jeść , dlatego też jak był mały koledzy wołali na niego klusek ;] Nie było to złośliwe po prostu miał taką ksywę xD Zazwyczaj jest spokojny , rzadko jest poddenerwowany . Jest także bardzo wrażliwy , to przybrany brat Grey'a . Ma 14 lat .


I ostatni ;3 Nazywa się  Cookie , jest unikatowym zwierzakiem . Ten lps to odwzorowanie mojej BFF AprilLPS ♥ Kocha metal , uwielbia converse , koszule ( nie nocne xD) . Ma najwyższą średnią w szkole , jest najlepszą przyjaciółką Angie , tak właściwie znają się od przedszkola , a ich przyjaźń zaczęła się od kłótni xD Ma 16 latek :3 Jest inteligentna i najlepsza ♥

Wstawiać zdjęć nie będę bo co mnie bardzo zdziwiło jest ich bardzo dużo O.o Jak już wszyscy wiedzą są kształty G3 i G2 ale połączone . G3 mają normalne oczy i inne w miarę łapki . G2 natomiast mają żywsze kolorki jak np . ten nowy shorthair albo owczarek . Są nowe zestawy a także nowe Blind Bagi :D Mam do was takie jedno pytanko... 


Czy to jest jeden z nowych lps ? Czy to tylko podróbka albo przerobiony lps ? Z chęcią bym go nabyła jeśli był by to ten z pierwszej opcji ♥ Znalazłam go przez przypadek :P

Nie będę przedłużać notki bo w ogóle nie wiem co napisać xd Tak więc nq . A i nauczyłam się wklejać zdj na tablecie ^^ Sorry za jakieś literówki lub coś w tym stylu ale na prawdę się śpieszyłam ;p

~Bay ♥


   

       



8 komentarzy:

  1. Ten LPS, co się pytałaś czy to oryginał, czy przeróbka... To corgie z najnowszej serii. G2 wróciły z żywszymi kolorkami, jak już mówiłaś i to jest właśnie jeden z nich. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne LPS. Zawsze chciałam mieć Greya. *-*
    Tak, ten corgi jest z nowej serii pojedynczych, ale nie tej z shorthairem, tylko jeszcze nowszej, która dopiero pojawiła się w USA. Ma numer #3567. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam labradoodla. A ten husky przypomina mi Śnieżynkę... mojego zagubionego lpsa, ale ona jest od bl*the. ;^;

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten LPS, co się o niego pytałaś jest orginalny. Twój Grey to moje marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki fajniuchne LPS.
    Czekam na kolejną notkę.
    Pozdr.
    Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakby ten corgi serio był na sprzedaż to... oooo <3 ^^ Mam huskiego i labladdoodle ;p zapro na blog-o-ciastkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie lpsinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hallo , hallo jest tu kto?



    Masz naprawdę świetny gust co do wyboru LPS są poprostu CUDOWNE.
    Ile masz w całej kolekcji?
    Życzę Ci byś zdobyła tego corgie jest przecudowny <3
    Pozdrawiam :333

    OdpowiedzUsuń