sobota, 26 kwietnia 2014

Czeba dać jakieś oznaki życia :P

No hej :P

Tak, tak dłuuugo nie pisałam , no wiecie standard , brak weny , szkoła , brak czasu , kot , psy :3 Ostatnio pokręciłam trochę w ręku jednego lps'a ... Nie tykałam ich jakiś miesiąc O.O No ,więc tak, zabrakło mi ich ;/ Tęsknie za naszym fan domem , pełno ludzi było , bloggerek wszystko znikło :/ Po za tym zniknął mi pasek narzędzi (xD) tzn. nie mogłam się zalogować . Na szczęście wszystko wróciło do normy xD Zapomniałam złożyć wam życzenia z okazji minionych świąt Wielkanocy ale to już standard x.x Właśnie dlatego chce zrobić konkurs ^^ Ciekawa jestem ile osób będzie chętnych xD Więc tak trzeba będzie narysować w paincie , gimpie i czymkolwiek jeszcze możecie jak wasze lps spędziły lany poniedziałek ^^ Na pracy mają znajdować się minimum 2 lps . Prace wstawiacie na swoje blogi ( zapomniałam hasła do mojego blogowego e-maila xD ) . Do wygrania : dyplomiki , komentarze , reklamy na moim blogu . Nagrody są zależne od miejsc jakie zajmiecie ;) Mam nadzieje że nie zapomnieliście o moim blogu :/ Że ktoś napisze jakiś komentarz ,odwiedzi mojego bloga :) Nie będę już przedłużać , trzymajcie się no i cześć ♥  

~Bay ♥

7 komentarzy:

  1. Ooooogh! Konkursik! *O* Tak, na pewno wezmę udział. ^^ Tylko takie pytanko... Trzeba w programie komputerowym czy można na kartce normalnie? Bo nie lubię rysować w programach... .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, też dołączam się do pytania :<

      Usuń
    2. No tak napisałam że czymkolwiek jeszcze możecie ale sama zdałam sobie sprawę jak mało jasno to napisałam xD To tak możecie :3

      Usuń
  2. Ooo konkursik ehh , a ja nie bd mogła wziąść udziału :((.
    I'm verry sad :'(.
    Ala :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że piszesz. Niektóre bloggerki doszły np. JA. Nie wezmę niestety udziału w konkursie wolę się nie kompromitować moimi misz-masz tzn. nie umiem rysować. world-my-lps.blogspot.com
    Pozdrowionka:*
    Mufffinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń