środa, 1 sierpnia 2012

lps za naklejki.

Siemaneczko!!!Wow ale się ciesze z komów ^^ Normalnie zaraz spadnę z krzesła xD Dobra przejdę do rzeczy dziś notka o lps'ach za naklejki ja mam trzy myszkę , ptaka kiwi i koguta.Myszkę mam bo zdobyłam ulotkę, ptaka kiwi dostałam gratis a koguta z allegro chyba kogut jeszcze jest na allegro...Wymienię po kolei lps'ki za naklejki:
Najpierw był koala który ma słodkie oczka xD
po koali był słonik.
Po słoniku piękny dziobak
Po dziobaku był jaguar
Po jaguarze rabradoodle nie no muszę go mieć!!!

Po rabradoodlu ptaszek kiwi
Po ptaszku kiwi był ten sweetaśny króliczek
Po tym sweetaśnym króliczku był pawian
Po pawianie kogucik no nie nie skończę chyba tej notki xD
Po koguciku była myszka fuzzy z serri babies
Dobra kończę bo już od tego pisania palce mnie bolą xDDD To papatki!!! 










6 komentarzy:

  1. Ja mam za naklejki labradorki :)
    A czy wiesz może czy ta myszka jest jeszcze dostępna, bo mam naklejki.?
    Pozdrawiam

    blandpet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam słonika, labladora, jaguara, ptaka kiwi i pawiana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 21


    PS. Ja mam Jaguara i polecam go kupić!!! Jest sweet , ale dość drogi na Allegro :(

    OdpowiedzUsuń