wtorek, 14 sierpnia 2012

Nowe lps ^^

Hejo !! Sory że tak długo nie pisałam to dlatego bo wyjechałam.Wyjazd udany bo dokonałam zakupu 5 lps'ków . Ale jest coś co mnie wkurzyło ... gdy poszłam do smyka wcale nie było takich superowych lps'ów bo było dużo elfów lps i utalentowanych zwierzaków >.< W smyku kupiłam tylko kotka perskiego.Pózniej poszłam do Carrefoura i kupiłam sobie pandy , jack russel teriera i kotka.Oto one:
Panda babies
Nazywa się Nina.Uwielbia się bawić ( Jak to dzieci xD) . Nie lubi jeść brokułów xD.
Mama panda
Na imię jej Maja.Uwielbia czytać książki . Nienawidzi hip hopu.
Na imię mu Mejson.Uwielbia jeść hamburgery xD.Nienawidzi jeść cheeseburgerów.
Niestety nie znalazłam w google tych dwóch kotków a i zapomniałam zrobić im  zdjęcia ale i tak ich wam przed stawie xD
Kotek perski
Nazywa się Katy.Uwielbia bawić się włóczką .Nie lubi jeść babeczek.
Kotek shorthair
Nazywa się Spot.Uwielbia chodzić do parku. Nienawidzi chodzić do cyrku.
Dobra będę kończyć do napisania a i piszcie komcie!!!






4 komentarze: