wtorek, 21 sierpnia 2012

Oceny chihuahua krótkowłosych.

Siemeczka!!Sorry, że długo nie pisałam.Dziś ocenię chihuahua'ły krótkowłose zaczynamy!!
Ta chihuahua jest śliczna ^^
10/10
Jak pisałam mam do niej słabość ^^
100/10
hmm... coś mi nie pasuje
8/10
Uuuu ale słodka
100/10
Moim zdaniem meszek trochę tu nie pasuje
7/10
Idealny no po prostu przecudny!! 
100/10
No po prostu cudny o nic dodać nic ująć ^^
100/10
To chyba koniec a jeśli zapomniałam o jakimś chihuahua to sorry papatki!!!



















8 komentarzy:

  1. Super! Ja żadnej z tamtych chihuahua niestety nie mam!
    Pozdrawiam!
    Bland Pet

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna notka . Ja nie mam tych lps

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Ja nie mam tego kształtu chichuachuy mimo, że mam ok.300 lps. Trochę irytująco malo napisałaś w o mnie.
    BM

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem , że mało ale zawsze można dopisać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faaajne pieski! Nie mam żadnego :(. Szkoda!

    OdpowiedzUsuń