wtorek, 23 października 2012

Mam nowego lps'a ... ŻYRAFKĘ !!


Hejo
Jeah dziś kupiłam nowego lpa'a  żyrafkę. Właśnie teraz patrzyłam ile komów na blogu i normalnie myślałam że... że... nie wiem co ... aż  54 komy na blogu pewnie powiecie że mało ale ja się ciesze z każdego opublikowanego komentarza ^^A wracając do tematu przedstawiam wam...

imię: Adelle
płeć : ona
seria : z saszetek
naklejka z : brak
akcesorio : aparat fotograficzny
charakter : uczciwa , kulturalna , miła i jest spokojna
ulubiony kolor : beż
praca : brak ale szuka
No więc to jest Adelle. Jeszcze raz bardzo dziękuje za wszystkie komy i za to że obserwujecie bloga to na serio dużo dla mnie znaczy ^^
PAPATKI!!!


4 komentarze:

  1. Wchodzę:
    1. Fajny nagłówek.
    2. Fajny wygląd
    3. Notka też fajna...

    czego więcej chcieć?
    No, poza zimnym frugo i leżeniem pod drzewem w upalny dzien.

    BM

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet! Mam ją. U mnie to Katrina. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i śliczna Adelle :) n


    Alutka

    OdpowiedzUsuń