niedziela, 14 października 2012

S.E.S.J.A ^^

Hi !
S.ż.n.p. to skrót od ,, Sory że nie pisałam" xD Dziś będzie S.E.S.J.A. porobiłam zdjęcia jeah xDDD A i jeszcze jedno nie wiem czy zauważyliście ale uwielbiam ,, xD " , przy sesji tym razem pozowała Miley i Carly
No wiecie przy ostatniej sesji aż 8 komów ^^
Heh znalazła się jeszcze jedna róża xD a na dodatek żółta
To wygląda jakby Miley siedziała na drzewie iglastym xD
W listkach się schowała :D
Zdjątko wyszło nawet fajnie ;)
A tu Carly schowała się za kamyczkami ^^
Fajnie wyszło to zdjątko ^^
No gdybu nie ten liść to by było extra xP
A to to co innego xD
Na kamyczku ...
Na huśtawce robionej przez MUA xD
I koniec S.E.S.J.I. xD Moim zdaniem najlepiej mi wyszło zdjęcie z różą  ... A wam które zdjątko się podobało ?? Piszcie komcie I dołanczajcie do obserwatorów pleese...
PAPATKI !!!











2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia!Czekam na kolejne notki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweet zdjęcionka! Najlepsze jest 8. Zapro na mojego bloga moje-super-lps.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń