poniedziałek, 29 października 2012

Przypominamy sobie reklamy lps xD

Hejo
U mnie spadł śnieg ^^  Co mnie bardzo zaskoczyło . Patrze przez okno a to śniegu pa kolana >.< Heh notka wprost przyciągająca xD Dziś przy pomniemy sobie reklamy lps pamiętacie reklamy lps babies ? A walkables ? Postaram się przekazać wam jak najwięcej linków reklam lps
Zawsze mi się podobało ^^
Pamiętam że w tym domku jest jakiś zwierzak chyba chodząca wiewiórka ...
A ja zawsze popełniałam blędy w tym wyrazie ,, walkables '' bo pisałam ,, wolkables '' xDDD
Z unikalną figurką chodzącego pingwina ^^
Są jeszcze  lps z brokatem które chodzą czego tu Hasbro nie wymyśliło xD
Extra są :)
Tej reklamy do tej pory jeszcze nie widziałam...
Sweet !
Heh a tą reklame widziałam nie raz xD
Mi się podobają podniebne wróżki a niektórym osobą nie , w końcu każdy ma inny gust :)
Mam do nich słabość po prostu są słodkie ^^
Te wróżki nie zbyt mi się podobają  , to chyba wina że świecą ...
A to to co innego ^^ Extra ten zestaw !
Nigdy ich w sklepach nie widziałam ..
Więc mi się blythe podoba no wkońcu to kwestia gustu jak mówiłam .
  Ach wracają miłe wspomnienia xDDD jeśli o jakichś reklamach zapomniałam to sorry i sorry że taka krótka notka  a i  dzięki za komy nawet nie zdajecie sobie sprawy jakiego mam zaciesza xD Niestety muszę kończyć ! 

3 komentarze:

  1. Miło poprzypominać sobie dawne reklamy LPS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh te dawne reklamy. Pamiętam jak kiedyś uwielbiałam reklamy zabawek - nie ważne,czy to były lalki, czy co, jak leciały w tv zawsze lubiłam. xDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam mała , to do każdej reklamy wołałam siostrę , albo mamę i wołałam "Kupisz mi to!" XD

    Julka

    OdpowiedzUsuń