piątek, 16 listopada 2012

ocenki dziobaków lps i gość specjalny ...

Siemaneczko xD
Niech zgadne pewnie myślicie że nie pisałam bo mi się nie chciało ? To właśnie popełniliście wielki błąd ! Byłam chora i tyle >,<  Pewnie jak wszyscy wiecie na HUB jest Littlest Pet Shop New Tv Show :> Normalnie zaraz z krzesła spadne xD Na pewno będę oglądać . A jeszcze jedno w komach już można pisać jako anonim . Ahh zacznijmy od tego że są CHYBA ( a ten wyraz ma wielkie znaczenie xD ) 2 dziobaki a ja ... nie mam żadnego xD planuje kupić oj tam ja was tylko zanudzam tymi swoimi gadkami xD
Ale sweet oczka :3 a kwiatuszki bardzo pasują . Mówcie co chcecie ale kolorki są świetnie dopasowane ^^
100/10
A oto i nasz pepe pan dziobak xDDD To chyba jego brat bliźniak xD Nic dodać nic ująć ^^ ale ta kaczka koło tego dziobaka ma zeza O.O
100/10
Heh dużo do oceniania nie miałam ... A oto i nasza gwiazda:
PEPE PAN DZIOBAK !!!
,,Dubi dubi duba ,dubi dubi duba agent P'' xDDD Nasz mistrz kamuflarzu xD Akurat dziś na lekcji rysowałyśmy Pepe xD Dzisiejszy gość specjalny xD Musze lecieć . Dzięki za komy ! I trzymajcie tak dalej ^^




10 komentarzy:

  1. Spoko ocenki. Ja mam pierwszego dziobaka.
    --------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie mam żadnego dziobaka c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam drugiego dziobaka :3

    Zapraszam na nową notkę:
    www.lps-gienio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. PEPE PAN DZIOBAK! xDD Nie mam żadnego, ale chciałabym. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak. I ten Pepe. Reakcja pani na religi.


    BEZCENNE! XD


    Przy okazji perlisty uśmiech fineasza XD

    Alutka + Kredki = KA BUM! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ha a ty i misiak to potrójne KA BUM !!!

      Usuń
  6. Super notka ;D



    Pozdrawiam AGA


    OdpowiedzUsuń
  7. Superancka nacia



    POZDRO ALUTKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre z tym agentem Peppe (nw jak się pisze). Miałaś fajowy pomysł. Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. I wiesz julka latanie po sali historycznej na religii pamiętacie :D Heh

    OdpowiedzUsuń