piątek, 30 listopada 2012

My new LPS !

Siemaneczko czy może elo jak kto woli xD
Mam 5 nowych lps'ów ^^ 4 to utalentowane zwierzaki a 1 zgadnijcie... DZIOBAK ! A kiedy jesteśmy w temacie o dziobakach to dzięki za komy w poprzedniej notce ^^ Czytam je sobie i mi się tak miło zrobiło :D Oto moje nowe lps'y
Tak wiem nie jest zbyt wyraźne :(
imię: Luna
płeć: ona
naklejka: brak
akcesorio: brak
charakter: większość czasu spędza ćwicząc taniec na linie , ale jest bardzo pomocna
ulubiony kolor : różowy
praca : występuje na pokazach talentów
imię : Rocka
płeć: ona
naklejka: brak
akcesorio : brak
charakter : lubi  zadziwiać innych
ulubiony kolor : fioletowy , biały i zielony 
praca : występuje na pokazach talentów
imię: Blue
płeć: on
naklejka: brak
akcesorio : brak
charakter : uwielbia rewalizować
ulubiony kolor: czerwony i niebieski
praca: występuje na pokazach talentów
imię : Mgiełka
płeć : ona
naklejka : brak
akcesorio : brak 
charakter : jest wspaniałą koleżanką oraz przyjaciółką , umie dochować tajemnicy i jest uczciwa. 
ulubiony kolor : wszystkie kolory tęczy
praca : też występuje na pokazach talentów
imię : Perry
płeć : on
naklejka : brak
akcesorio : gumowa kaczuszka
charakter : jest bardzo omysłowy i na wszystko patrzy optymistycznie
ulubiony kolor : żółty
praca : szuka
Co do utalentowanych zwierzaków ... polubiłam je. Na początku myślałam że są dziwne a wtedy popełniałam ogromny błąd one są extra oczywiście nie wszystkim się podobają , a jak mówiłam każdy ma inny gust . Fajnie się złożyło bo w ostatniej notce pisałam o dziobakach i pisałam , że nie mam ani jednego dziobaka , a teraz mam ^^ Musze lecieć komajcie ! I dodawajcie się do obserwatorów pleese ! Pa pa !







4 komentarze:

  1. Słodkie lps'ki! Najładniejszy jest dziobak. No ale swoją drogą to konik i słonik też są sweet! Owieczka... Taka sobie. Ja też na początku sądziłam że te utalentowane to jakieś badziewie. Myliłam się. One (niektóre) są cool! Zapro do mnie na moje-super-lps.blogspot.com skomasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne! Pomyliłam się mówiąc , że są ... hm... dziwne. Są całkiem fajne. Nie mogę się doczekać , aż je poznam. ;D

    Jula

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają wszystkie notki , które piszesz poprostu dziewczyno masz talent do prowadzenia bloga :) . Śliczne lps-ki
    I mam nadzieje że nie długo je poznam . :**
    Pozdro i do jutra :&


    OdpowiedzUsuń