wtorek, 4 grudnia 2012

Nowy wystrój bloga .

Siema !
Jak widzicie zrobiłam nowy wystrój bloga ^^ Jak wszyscy to i ja xD Zdjęcie na nagłówek robiłam albo pod koniec października albo na początku listopada , (wtedy nieźle padał śnieg) ale to nie ma wielkiego znaczenia xD Mam nadzieje , że wyrazicie swoją opinie na temat wystroju bloga . Zmieniłam nagłówek teraz jest moja koffana foczusia ^^ Rybki są innego koloru ( wiem zabrzmiało jakbym je pomalowała farbą xD) mają teraz świąteczne kolory, przynajmniej mi się tak wydaje że zieleń i czerwień to świąteczne kolory :> A kursor jest teraz w kształcie płatka śniegu :) Heh paczam na allegro i znalazłam ... łasiczaka xDDD tak napisali , zamiast
łasiczka to łasiczak xDDD Jak mi nie wierzycie to patrzcie KLIK teraz mi wierzycie ???!!! xD Musze lecieć , papacie :D

8 komentarzy:

  1. Fajny wystrój.<33
    Jakoś wyjątkowo lubię zimoffe. ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Fajny wystrój bloga . <33

    OdpowiedzUsuń
  3. No , no , no! XD Wika się postarała XD Świetny wygląd. <3



    Pozdrawiam Julka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wystrój, zapraszam do mnie na
    cute-collection-lps.blogspot.com -wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna foczka, ja mam dwie, ale całkiem inne :)
    Zapraszam na mój blog: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Komentarz mile widziany :)

    LovingLPS

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wystrój , mam tą foczkę . U Ciebie też spadł śnieg ? XD
    Zapraszam na : dogi-niemieckie-lps.blogspot.com
    Potrzebują czytelników :-)
    Pozdrawiam
    DM

    OdpowiedzUsuń
  7. Emcia 00 Gangnam style xD10 grudnia 2012 13:02

    Super wygląd bloga :$

    OdpowiedzUsuń