piątek, 21 grudnia 2012

Nowe lps'ki + wyniki konkursu u DogoManiaka ^^

Sieeeeeema ! xD
Ostatnio była zbyt krótka nocia... Przedstawie wam moje 3 nowe lps'y. Są to : husky , motylek i jamnik ^^ Jamnika dostałam na Mikołajki od Agi ^^ A kolejne dwa sobie kupiłam ^^
Imię : Winter
Płeć : on
Naklejka : z krokodylkiem
Akcesoria : szarlotka , kawałek arbuza , jabłka , wózek sklepowy i coś jeszcze tylko nie wiem co to jest xD
Charakter : jednym słowem szalony xD
Ulubiony kolor : niebieski 
Praca : szuka
Imię : Sunny
Płeć : ona
Naklejka : z krokodylkiem
Akcesoria  : szarlotka , kawałek arbuza , jabłka , wózek sklepowy i jak pisałam  coś tylko nie wiem co ...
Charakter : jest wielką optymistką ...
Ulubiony kolor : różowy
Praca : szuka
Imię : właśnie tu przyda się wasza pomoc ...
Płeć : on
Naklejka : brak 
Akcesorio : kocyk / gazeta
Charakter :  jego pomysły sięgają szczytu , jest tak samo szalony jak Winter.
Ulubiony kolor : czarny
Praca : szuka 
I jeszcze wyniki konkursu u DogoManiaka zajęłam ...










1 miejsce ^^ Aaaa ! Mam niezłego zaciesza xD Ciekawa jestem jak będzie wyglądał dyplom ^^ I mam kolejnego zaciesza bo na blogu jest ponad 2000 odwiedzin ^^ Ciesze się że wyraziliście opinie na temat mojej pracy ^^ Dzięki ! Trzymajcie tak dalej ;D Bay !


8 komentarzy:

  1. To super , że zajełaś I miejsce . Imienia dla jamniorka : Sabcio , Bodzio , Sereczek, Misio , Dipsi . Więcej nie mam . :D


    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja w tym konkursie zajęłam drugie. Mówiłam że nie mam z tobą szans :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super LPS!Ja bym go nazwała Din!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny Husky *.*
    kolekcja-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten husky jest świetny ;). Marzę o nim... Mogłabyś napisać, gdzie kupiłaś ten zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  6. super nocia pozdrawiany aga I ALA

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie wszystkie jamniki to Pajda. Ja, nazwałabym go Pajdo! Jak widzę jamnika na ulicy to na usta mi się ciśnie "Pajdo"!

    OdpowiedzUsuń