sobota, 29 grudnia 2012

Prawda o podróbkach lps ...

Aloha !
Jestem bardzo happy , ponieważ podoba się wam nowy wystrój ^^ Tytuł notki taki ... hmm ... tajemniczy xD Ale najpierw zdjęcia które obiecałam :
Od lewej : Shelby , Pepper . Snowy . 
A tutaj akcesoria , które także obiecałam pokazać . 
To teraz jak mówi sam tytuł notki w niej umieszczę całą prawdę o podróbkach lps , które na pewno znacie ;) 
Zdjęcie od razu mówie nie moje!
Oto jedna z najbardziej popularnych podróbek . Nawet nie myślcie że główki tym zwierzakom się nie kręcą ! Jak najbardziej mają kręcące główki ! Nie dajcie się oszukać ! One mają śrubki w głowie O.O Na prawdę możecie mi wierzyć ...  Tych petshopów , a raczej ich podróbek  ze śrubkami w głowie jest 6 co można zobaczyć w prawym górnym rogu zdjęcia ... Znaczek jest z chomikiem ( -.- " ) co jest nie typowe u lps'ów . Jest niedokładnie pomalowany . Całe opakowanie jest takie same oprócz tego , że w prawym górnym rogu znajduje się 6 śrubkowych podróbek ... A w każdym zestawie za akcesorio robi misiek -.- " . Te podróbki są zrobione z jakiegoś dziwnego tworzywa O.O Można poznać ,że to podróbka bo nie ma napisu ,, LPS"
Zdjęcie nie jest moje !
Heh skoro to są deco pets to czemu nie mają ani brokatu ani naklejek ?  Jestem normalnie jak Sherlock Holmes xD Ale papuga ma czerwone oczy O.O Na opakowaniu napisali że im się ruszają główki ! Gdyby to nie były podróbki to nie pisali by , że ruszają im się główki , przecież wiadomo że lps'om ruszają się one  -.-" 
Opakowanie różni się wzorkami , bo nie ma ani jednej gwiazdki ... Te podróbki są tak samo niedokładnie pomalowane jak te ze śrubkami w głowie . Akcesoria tak samo są pomalowane na jeden kolor ( to już jest lekka przesada , żeby pomalować lps'a na jeden kolor i akcesorio -.-" ) 


Jeszcze raz pisze , że zdjęcia tych podróbek nie są moje ! A co do pierwszej podróbki przyznam się , że ją mam i  , dlatego tyle o niej wiem ... Będę lecieć , pa !





8 komentarzy:

  1. Te podróbki są okropne. Ostatnio też widziałam podróbkę lps w sklepie, z konikiem "pony" (oczywiście też podróbką). Ludzie chcą dorównać lps i jednocześnie psują markę hasbro, bo ci którzy się na petkach nie znają to myślą, że to wyprodukowało hasbro i że to jest takie słabe, brzydkie itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nabrałam się na te głupie śrubowe lps. Są jeszcze podróby z ,,Pet Story". MA-SAK-RA!

    LpsManiak

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my gosh XD Nie trawię podrób, sama mam trzy ale nie zaliczam ich do LPS i przynajmniej są dokładne, a krówka nie wygląda jak krowa LPS... Cóż, świat nie jest dobry X(

    Dzięki za koma na blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam nic do ludzi , którzy zbierają i LPS i podróbki , mimo , że do nich nie należę. Nie lubię ludzi , którzy bezczelnie wmawiają nam , że to nie są podróbki. Dla ciebie i wszystkich , którzy mają odwagę się przyznać mam wielki szacunek.

    Jula

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż podróbki ... Nie mam nic przeciwko ludziom , któży je zbierają ale jednak prawdziwy LPS a podróbka to wielka różnica .

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe LPS są sto razy lepsze niż podróby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiem Was. Co za różnica czy LPS będzie oryginalny czy też podrobiony? Dla mnie naprawdę nie ma żadnej różnicy. Nie mam ani jednej podróbki, ale uważam, że to nawet lepsze, bo wyglądają bardzo podobnie, a są tańsze. Ale co ja tam wiem, mam tylko 6 LPS :D

    Dziękuję.

    ~Klaudia

    OdpowiedzUsuń