sobota, 29 grudnia 2012

Petshopy , które dostałam pod choinkę ^^

Siemeczka xD
Dobra nie będę się rozpisywać tylko walne prosto z mostu przed stawie wam moje lps'y xD A i jeszcze jedno zmieniłam tło bloga , bo te drzewka smutno wyglądały i jak wam się podoba piszcie o tym w komentarzach ;) A co do imienia mojego jamniorka to jeszcze nie zdecydowałam i jeśli macie jakieś pomyły to piszcie ;D Patrzyłam jaka jest liczba komentarzy i odwiedzin , a oto wyniki ...
- 112 komentarzy ^^
- 2322 to liczba odwiedzin ;D
Nie no tego się nie spodziewałam O.O No nie , rozpisałałam się -.-' No i cały czar prysł xD Więc wracamy do tematu notki ( tytuł noci napisałam dłuższy niż zwykle xd ) Dobra , a teraz co dostałam ( bo znowu się rozpisze ) ... 3 petshopy i wiele innych rzeczy , a jednym z tych petków jest ...


















 Pepper Clark ^^ ! ! ! Kurcze nie mogę znaleźć tego zestawu w necie -.-" Dobra w następnej notce wrzucę zdjątko ;D Oczywiście wszystkie lps'y są z G3 .

Skunks

Imię : Pepper
Płeć : ona
Akcesoria : ( pokarze w następnej notce na zdjęciu )
Charakter :  jest zabawna i szalona 
Ulubiony kolor : wszystkie kolory tęczy ;D
Praca : aktorka

Husky

Imię : Snowy
Płeć : ona
Akcesoria : ( pokarze w następnej notce na zdjęciu )
Charakter : miła i przyjazna .
Ulubiony kolor : niebieski
Praca : występuje na pokazach magii

Królik 

Imię : Shelby
Płeć : ona
Akcesoria : ( pokarze w następnej notce na zdjęciu )
Charakter : jest świetną przyjaciółką na , którą zawsze można liczyć ;D
Ulubiony kolor : czerwony
Praca : występuje na pokazach magii

To na tyle będę lecieć ! Do następnej noci ! 








 

4 komentarze:

  1. Wygląd bloga jest prześliczny!Czekam na zdjęcie: Pepper,Snowy i
    Shelby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wygląd :)

    Zapraszam, nn: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawde b.fajny wygląd :)

    OdpowiedzUsuń